Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da blir det alt eggløsingsprøyte i kveld, ble så overasket etter ul, 9 dager etter mens...

ja ja men ble litt lei meg etter på, får aih i morgen men blir kun en gang siden de er stengt på søndag, får bare håpe det holder.... flere som har vært borti dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått tilbud om mer enn en inseminering per gang, men kanskje noe nytt nå?

Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar..milk. Nå ble jeg nesten lettet.

Han sa de pleide inseminere 2 ganger men siden vi får 1 gang blir sjansen 15 prosent i steden for 20 for en gravitet....Må jo ha håpet oppe...

Skrevet

Ja, man må psyke seg opp alt man kan, tenke positive tanker...:o)

Skal krysse fingrene for deg:)

Regner med du skal på riksen? Jeg bor ikke så langt fra skedsmo, skjønner du! Kan forresten fortelle deg at jeg har veldig godt inntrykk av legene på riksen! Alltid følt at jeg har blitt meget godt ivaretatt, og det er jo veldig viktig:)

Skrevet

HEI milk

Har også godt inntrykk og det er veldig viktig i denne settingen vi skal igjenom føle at man blir tatt i mot.

Da bor vi ikke så langt unna da... er du gang med forsøk du eller har du vært...

Skrevet

Så bra at du også har et godt innttrykk:)

Er i gang med fryseforsøk nå, men måtte avbryte p.g.a. utvikling av eggpose, som visst ikke skulle være der:( Skal i gang igjen bare mensen kommer. Er så heldig at vi har ei fantastisk lita tulle fra ivf-forsøk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...