Gå til innhold

Bruker dere handlenett eller plastpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt 2 Kiwi handlenett, og prøver å bruke disse når jeg drar å handler, men må inndrømme at det ikke er så mange ganger jeg husker på det. Har bestemt meg for å ha 1 i hver bil for å lettere huske på det.

Men innimellom må vi jo ha plastposer og, for de bruker vi jo som søppelpose. Er dumt å kjøpe poser til søpla. Har forøvrig massevis av poser i skapet, får se hvordan det blir hvis de noenganger blir oppbrukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat kjøpt meg to fine nett, skal brukes når jeg husker å ta dem med :)

Skrevet

Tror du ikke det er billigere pr pose å kjøpe en sånn bunt med søppelposer enn å bruke de handle posene som koster 70 øre stk?? Det har jeg tenkt å sjekke ut, og så gå til handel av handle nett, eller bruke de vi fikk i sommer på coop. de er kjempestore.. men jeg glemmer bare å sjekke pris, kanskje jeg husker dette i morgen?

Skrevet

jo, forøvrig billigere det, men man får jo alltid plast pose i klesbutikker ol, må dessuten bruke opp de vi har, så får jeg se hva vi gjør da.

Skrevet

Jeg har av en eller annen grunn ikke overflod av poser og trenger alle de posene jeg "kjøper" når jeg handler. Syns det har blitt så dårlig kvalitet også på de i det siste, nesten halvparten ryker, uten at det spesielt tungt det som er oppi.

Skulle jeg hatt handlenett måtte jeg hatt minst 3-4 stk hvis det skulle gjort nytten. Jeg handler i stort når jeg reiser til byen og fyller bilen med mat, brus, bleier, hunde- og kattemat, frysevarer, brød, hermetikk ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...