nitro circus Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Er så innmari på tenker`n om dagen.... Vi er 28 og 30 år, har 2 barn på snart 5 og 8 år... Lever aktivt med reise, alpint, friluftsliv..... Stor enebolig, 2 faste jobber, lite gjeld... Det matrielle bekymrer meg ikke, men greier vi gi de to barna det de fortjener!? En liten baby ..og med så stort mellomrom fra de andre 2, krever nok sitt. Men likevel greier jeg ikke å kvitte meg med tanken på en siste liten ...... Noen som har noen tanker, eller kjenner seg igjen på det før de fikk 3. mann???
Northernlights Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Det er ikke noe problem å elske og å gi 3 barn det de fortjener av kjærlighet. Det er sjonglering til tider, når aktiviteter kanskje kræsjer. Men dere er 2 foreldre, og barna dere allerede har er ganske store. Jeg har 6, fordelt på 21 år. Og jeg tror ingen av dem er utsultet når det gjelder kjærlighet som små. Vanskelig å daglig klemme de 3 største, siden de er voksne og lever egne liv langt borte. Men jeg er like glad i dem fremdeles. =o)
nitro circus Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Det var fint skrevet... Sikker på at de føler seg elsket også ; ) ......men føler du at dere må gi avkall på noe som du hadde ønsket for dem. Nå kan vi gi våre alt....og tror ikke at 3. mann forandrer det sånn veldig. Men den rolige harmoniske tilværelsen vil jeg nødig bytte ut i noe tidsklemmegreier...det har vi nemlig aldri kjent på oss!
Blåmandag¤ Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Vi venter tredje barnet nå i februar. Har lurt veldig på om vi også har tid nok til alle, men jeg tror det skal gå fint altså. Penger og det materielle skal nok gå greit her også, det er mer det med oppmerksomhet og kjærlighet til alle tre som bekymret meg. Vi er forresten 28 og 33 med to snupper på 7 og 1 år.
Norwegian by injection Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Vi fikk attpåklatten vår ifjor....hadde to store jenter fra før. Dere hører nesten ut som oss...glad i å reise, 2 faste jobber, lite gjeld og stort hus! Det går kjempe bra og det er så koselig med en liten en i huset igjen....så bare 'go for it'....dere kommer aldri til å angre :-) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå