Gå til innhold

er det såååå rart da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg unormal å rar jeg når jeg forteller att jeg ikke har hatt barne pass på min baby på 6 mnder ... hører flere som tar seg en fest i ny å ned å slik... men jeg ammer da enda... litt forvirret her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det høres rart ut i det hele tatt jeg:)

Er ikke bare babyen som skal være klar for å bli passa, men du skal jo og være klar for å la noen passe babyen! :)

Skrevet

Hadde ikke det behovet før han var 1,5 år jeg.....og da var det fordi jeg dro på reinsjakt!!

Ikke la deg vippe av pinnen fordi folk tror man må "feste" for å være hip mor og far.... det kommer når dere har lyst!! Dere har jo en liten baby enda...trenger ikke mer underholdning enn det!

Skrevet

Har aldri brukt barnvakt på mine barn før de var over året. Synes dette er helt naturlig, og heller unaturlig å ha barnevakt for yngre barn!

Skrevet

Nei slik er jeg og. Hadde mi n foorste barne vakt sist mandag, min datter er 8 mnd nesten 9, foorste barnevakt siden min eldste datter ble foodt 2 aar siden. Og barnevakten satt kun i 2 timer lol.... er bare ikke klar til og la de vaare alene jeg lol... Lykke til :)

Skrevet

Slik er det her også. Har ikke det behovet for fest, og ammet første lenge og fullammer også nr 2 nå. Han er riktignok ikke mer enn 6 uker da..

Skrevet

Skjønner det veldig godt :)

Jeg har en guttsom ble 1 år på lørdag, og jeg har enda ikke hatt barnevakt enda. Har ikke hatt behov for å være borte fra han enda...

Tror det er viktig å vente til man føler seg klar, og ikke bry seg om hva andre sier å mener:) Den dagen man føler seg klar for det kommer nok, men det stresser jeg ikke med.

Skrevet

Fint for deg, du må gjøre som du selv ønsker!

Jeg har behov for å komme meg litt ut av og til. Gjorde det når jeg ammet også!!

Å få et avbrekk fra baby og barn av og til gjør meg til en bedre mamma..

Trenger ikke nødvendigvis være en fest, selv om det er artig også.

Folk er heldigvis forskjellig!!

Skrevet

Er da ikke noe rart med det!

Når jeg fikk nr 1 ble jeg slept med ut av et par venninner når hun var 2 mnd. Helt ok kveld, men savnet henne masse selv om hun var hjemme med pappaen, ble ikke hæla i taket den kvelden nei, kom hjem kl 23 etter et par glass vin!

Når nr 2 kom til verden var det naturlig at jeg ventet lengre siden hun hadde kolikk, så da var jeg ikke ute før hun var 4 mnd. Da var jeg mere klar for det, og kosa meg skikkelig:)

Alt til sin tid, og når man selv er klar!

Skrevet

Du gjør jo det som passer dere. Her får tulla både pupp og flaske, så jeg var vel ute en rolig kveld før hun var to mnd. Ikke noe galt det heller.

Skrevet

For meg er det ikke barnevakt når hun er hjemme med pappa'n. Jeg har vært på fest ved 2 anledninger og snuppa er 5,5 mnd. Jeg ammer også, men hun tar flaske når jeg er borte. Folk får gjøre som de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...