Gjest Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hei, Jeg har vaart her naa i 3 dager. Og allerede tror ikke folk paa det jeg sier om og vaare gravid.. Har aldri oppleved noe slikt foor. Jeg har masse problemer med kroppen min. allergier sukker syke og masse annet jeg ikke vil fortelle om, saa at jeg er allergisk mot spiraler og at p piller ikke funker er bare en liten del av meg, ingen har noen gang ikke trodd meg.. Litt merkelig at folk hakker ned en erson saa fort. Virker som om det er masse usanne historier her inne, hvorfor ellers skal folk oppfoore seg slik??
~sjiraff~ Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Det har nok skjedd litt for mange ganger at folk har jugd på seg det ene og det andre. Derfor så hender det vel at man blir usikker på historier man synes er spesielle/rare. Her har du forresten link til prevansjon som er hormonfri http://www.pfc.no/category.php?categoryID=125 Håper for din del at du ikke er gravid, men at mensen bare er i ulage etter forrige baby. Er du gravid så ordner det seg nok.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 lol takk, men om jeg er gravid blir det nok sterilisering, jeg ar 4 barn da o da steraliserer de deg selv om alderen er for lav Men om jeg ikke er skal jeg ta en titt, men legen har hatt meg paa en del ting, men kroppen min har ikke motatt noen av de med glede
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 ikke bry deg om det. har du virkelig seriøse spm, så får du da svar. Jeg er vel kanskje av den naive typen, og tror ingen lyver (så fremt det ikke er av den helt "syyyke" tematikken,)
~sjiraff~ Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Men denne prev. kan alle bruke. Det er måling av temperatuen din. En computer som regner ut når du har sikre og usikre perioder. over 99% sikker.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Naa saa rart jeg ikke har hoort om det foor da Tusen takk. Skal ta dt opp med legen I morgen... Tusen takk det var en stor hjelp om jeg ikke er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå