lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 tilfelle hvor ofte gjør dere det? Jeg får innimellom lov å sette strikk i håret eller flette håret til lillemor, hun er snart 3 år. Gjør det kanskje 1-2 ganger i uka. Hender jeg setter et strikk i når vi skal spise også, men da bare et enkelt strikk bak for at ikke håret skal gå i maten. Får sjelden greie håret hennes, blir ofte mye "gris" i håret om jeg glemmer å sette strikk i når hun spiser, lugger derfor når jeg greier.
Mille** Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Ikke på 3 åringen nei, derfor har hun en tøff bob-klipp, så slipper vi hår i maten og krangling om hårspenner og strikk. Enkelt å greie er det også, og det får jeg heldigvis lov til. Eldste på 10 år pleier jeg å ordne på håret når hun har lyst, til bursdager og sånt. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Svært sjelden! Hun er 3 år og 4 mnd og har aldri likt at jeg koser henne i håret eller lager noe i håret. Det hender hun får det for seg, men hun tar det ut like fort som jeg har satt det opp så jeg maser ikke heller.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Mi jente blir 4 år nå om to måneder. og jeg får alltid fikse håret hennes. Greier det minst hver morgen. Og har som regel alltid en klemme, eller fletter panneluggen. Hun liker i det siste og gå med uten noen ting i også. Men sjelden hun får lov til det. Liker best det er klemme i. Jeg setter litt hardt mot hardt der. Hun vil ha langt hår (helt til rumpa sier hun selv), og sparer nå også til lange pannelugg, så da sier jeg at hvis hun ikke steller med håret, greier det, vasker det uten å skape seg og lar meg fikse det så får hun klippe det kort. Og dette er helt greit for henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå