Reiki 73 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Lurer på om det er noen som har erfaring ang amming når man har silikon? Går det bra, eller har dere opplevd problemer ? Er det noen risiko for barnet? Takker for svar. Ps: trenger ingen moralpreik, da jeg har min egen grunn for å ta en slik operasjon :-)
husmus &2 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hvorfor skulle du få moralpreken? Etter hva JM har sagt til meg så er det null problem. Etter hva jeg har lest om det kan det være en ørliten sjanse for at du sliter mer med ammingen, men jeg tror i utgangspunktet det skal endel til.
tyr86 :-) Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Søsteren min tok silikon etter barn nr.1, hun har nå fått nr.2 og har ingen problemer med ammingen. Så til henne går det helt fint:-)
Katsi Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg la inn silikon etter nr 1 og hadde ikke problemer med amming i det hele tatt Ammet til han var 14 mnd, så var akkurat likt som med første. Eneste er at jeg fikk brystbetennelse et par ganger og det hadde jeg ikke første gang. Elllers ble de jo mye større og tyngre enn første gang så fikk et par små strekkmerker på puppene, og det fikk jeg heller ikke første gang eller noen andre steder på kroppen heller for den saks skyld. Så ammingen gikk helt fint men er flinkere å smøre puppene denne gang:)
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 jeg satte inn silikon for etpar år siden, og jeg har begynte å lekke nå, så jeg tror ikke d blir noe problem...
babygullz <3 vilde Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Det er ingen risiko for barnet, silikonen kan aldri gå ut i melken, uansett om du skulle være uheldig og det skulle komme hull/rift i protesen, så vil aldri silikonen komme inn i melkegangene. Dessutne er jo ikke silikonen flytende heller, men sånn tjukk gele.. risikoen for hard kapsel er jo større, men tror i de aller fleste tilfeller er ingen plaget...
Reiki 73 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2008 Babygullz takk, jeg lurte veldig på det ang om silikon kan komme i melken, det hadde jo vært det store marerittet...
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Jeg spurte om dette inne på dinbaby også, og der har de bare gode erfaringer med amming og silikon. Var ei som hadde fått hard kapsel etterpå, men hun hadde 13 år gamle proteser så det kan jo også være derfor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå