Gå til innhold

Dronning Maud-fromasj. 6 porsjoner


Anbefalte innlegg

Skrevet

1 pl mørk kokesjololade. 5 pl gelantin.5 egg,5 ss suker 5 dl kremfløte. Hakk sjokoladen. legg gelantinen i bløt i kaldt vann noen minutter. Visp egg og sukker hvitt og luftig, visp fløten og bland kremen forsiktig med eggedosisen. hell vannet av gelantinen og smelt gelantinen i ca 2 ss kokende vann hell så gelantinen i en tynn stråle inn i kremblandingen. visp godt.Helles i vinglass. Fromasj og revet sjokolade lagvis. avslutt med revet sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...