mrs.Doubhtfire Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 1 pl mørk kokesjololade. 5 pl gelantin.5 egg,5 ss suker 5 dl kremfløte. Hakk sjokoladen. legg gelantinen i bløt i kaldt vann noen minutter. Visp egg og sukker hvitt og luftig, visp fløten og bland kremen forsiktig med eggedosisen. hell vannet av gelantinen og smelt gelantinen i ca 2 ss kokende vann hell så gelantinen i en tynn stråle inn i kremblandingen. visp godt.Helles i vinglass. Fromasj og revet sjokolade lagvis. avslutt med revet sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå