Gå til innhold

Trenger litt råd..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er egentlig helt ny i det her, både som prøver og her på forumet.

Det jeg trenger litt råd om fra dere som virker som dere kan så mye, har seg slik:

Jeg sluttet på p-pillen i slutten av august, har ikke tatt noen eggløsningstester eller noe som helst, gikk egentlig bare og ventet på å få mensen, sånn at jeg kunne finne ut syklusen min igjen, lenge siden jeg var uten p.piller. Men etterhvert har jeg gått og følt på mange symptomer som kan ligne på graviditetssymptomer, men også på menssymptomer. Noen ting synes jeg liksom ikke jeg huska fra før p.pilla, som bla at jeg har vært veldig mye uggen, ikke direkte kvalm, men litt sånn"blæh" til alt. Og voldsomme humørsvingninger, aldri opplevd maken. Pluss flere ting. Tok en QR test i dag tidlig og den var svaaaaaaakt positiv, nå lurer jeg på hvor lenge jeg burde vente før jeg teste på nytt, for å få et klarere svar? Ville jo vært meget spesiellt å blitt gravid så fort vel? Aner jo heller ikke når jeg hadde eggløsning, så da heller ikke hvor langt jeg evt er på vei..

 

Uff, ble langt, håper noen orker å svare likevel=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kroppen bruker som regel litt tid på å " rense " seg fra p-pilla da. Men noen blir jo gravid bare noen uker etter slutt. Siden du sier du testet svaaakt positiv ville jeg venta til i morgen tidlig ellet om et par dager, da bør testen din bli klarere! Lykke til :)

Skrevet

hei:-) er ny her selv jeg men svarer etter beste evne:-)

 

det er ikke så rart om du blir gravid med en gang - det er mulig:-D ta en test imorgen å se om det er noen endring på streken....

 

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...