Fruen i huset Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg har en laptop og når jeg skriver hopper plutselig musepekeren slik at jeg skriver et annet sted i setningen... Akkurat som om jeg klikker med musa et annet sted (uten at jeg gjør det). AAAAAAAAAARGH så irriterende... Noen som vet hvor jeg kan stille inn ---?!
Fuglehjertet Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hvilken mus har du? ekstern, klitoris(den lille røde midt i tastaturet) eller sånn liten skjerm? Kommer du evt borti denne lille skjermen når du skriver?
* 5 om dagen * Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 du må nok på kontrollpanel,og klikke deg inn på mus der, og stille litt. men som du kanskje ser av en annen tråd, så er jeg kanskje ikke den rette til å prøve å hjelpe noen her....hehe... kanskje du kan hjelpe meg på mitt problem?? :-))))
It's all about me Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Det samme sliter jeg med på laptopen til mannen. Det er den musepekeren som er overfølsom, så du kommer så vidt nær den med hånda uten at du legger merke til det selv. Dette kan du stille om så det skal mer til før den flytter på seg. Men hvor man gjør det aner jeg ikke, det nekter mannen å fortelle meg siden han synes den er bra slik, grrrr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå