Øyboeren med to små <3 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 fikk sååå lyst på..! men lillesøs har lånt kokeboka mi.. :S hehe..!
4-barnsmamma :-) Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 dette er min: 50 g margarin,smelt 1 1/4 dl melk, hell i , kan godt bli litt varm 2 egg + 2 dl sukker vispes luftig og blandes med melken og margarinen 3 dl hvetemel, 1 1/2 ts bakepulver og 2 ts vaniljesukker blandes og has i eggedosis/melkeblandingen.... Sjokomuffins: Ha i tillegg i 1/2 ss vann og 1-2 ss bakekakao. 225 grader, 10 min midt i ovnen, Kos deg :-)
*bubbs* Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Det er ikke min oppskrift, men jeg kan ABSOLUTT anbefale sjokolademuffinsen i nyeste utgave av Maisons mat&vin. Den er rå inni, litt som sjokoladefondant og smaker HERLIG mørk sjokolade. *nam, nam*
line_n & sara Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 ta en standard oppskrift, bytt ut melk med eplejuice, ha oppi en god ss med vaniljekesam, noen ss med finhakka mandler, og et par håndfuller med bær som du moser i foodprossesor/stavmixer, i dag lagde jeg med bjørnebær (kjøper frossent, veldig enkelt og billig!) glasur lager du ved å blande masse melis med litt smøreost naturell (bruk feks en hel box med de små tineboxene på 125 g) og en ss smelta smør! også har jeg kjøpt meg hjerteforma silikonformer! google browniesmuffins, så kommer det også mange gode oppskrifter fra dib og bim! det går dessuten veldig fort å lage, tilsett en ts chilipulver i røra, så får den et ekstra piff!!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 takk takk..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå