Gå til innhold

Dere som har ikm neste helg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått noen symptomer enda? Og når har dere tenkt å teste?

Jeg har ingen, bortsett fra litt stikkinger i livmora.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm på torsdag, tror nok jeg tar en test på onsdag, men venter lengst mulig =) Har hatt syke mensmurringer i dag, og masse utflod... Vet ikke om dette er symptomer, men håper jo det =)=) Er også kjempe trett, holdt på å sovne på en hard benk i matpausen i dag!! Hehe!!

Skrevet

Har kun stikking i livmoren.

Kommer nok til å prøve å holde meg til mandag etter neste helg før jeg tester.

Skrevet

Hvor tidlig mener man at stikkinger i livmora kan være et symptom? ;)

Skrevet

Stikking kan være et symptom på at egget har festet seg og "graver" seg innover. Så stikking kan komme fra egget fester seg og utover

Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg pleier å ha litt stikkinger hver mnd før mensen uansett så trenger ikke være et symptom.

Men har hatt en del uren hud og det pleier jeg ikke ha før et par dager før mensen.

Det blir spennende å følge med alle sammen:)

Skrevet

Jeg har trolig ikm lørdag, ihvertfall lordag jeg fikk tanta forrige mnd. Tidligere torsdag.

Jeg har veldig få sjangser til å vøre gravid denne mnd. Så jeg tenker svært lite på det.

Siden gubben var bortreist den uka jeg trengte han fikk vi bare hoppa i høyet på søndag. Så el var mest sansynelig over. Bare en ørliten sjangs hvis ikm blir lørdan denne uka også.

Men måtte le av meg selv da!!

Igår var jeg i dritthumør, begynte da jeg sto opp. Gubben reiste på jobb kun med å si hade, gadd ikke gi meg haddenuss som han alltid gjør en gang.

Krangla med guttungen før han ble levertt i bhg. og jeg var ikke på topp på jobb heller. Hadde ingen lunte den dagen...

utover dagen fikk jeg noe mensmurringer\ekkel i underlivet, så jeg tenkte spontant. haha det er jo tante som kommer til helga, selvfølgelig derfor dette humøret. (helt vanlig altså et par dagen før)

Så jeg kjøpte ob og bind på butikken i går så jeg var klar, ventet jo tors eller lørdag.

Senere i går kveld tenkte å tenkte jeg fælt, noe som ikke stemte, og etter en stund gikk det jo opp for meg at jeg venter jo ikke tante før om ei uke...

Hjælp for ei skrulle jeg er.... Idag er jeg glad og alt normalt.

Skrevet

Jaja om en uke så vet nok de fleste av oss hvordan det ble denne gangen. :-)

jeg har ingen symptomer, men det hadde jeg ikke forrige sv.skap heller.

Og jeg har som skrevet over nesten 0 sjangs denne mnd. så negativ test blir ingen sjokk her i heimen!

og humøret er på topp igjen, men er litt sliten og trøtt, trolig fordi det er en forkjølelse på vei, kjennes sånn.

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

blødde litt igår og enda mere idg,men ikke noe veldig mye,men nok til at det kommer på papiet,er usikker,trudde først det skulle være tidlig mens men ikke kommet skikkelig igang enda,skal egentlig ikke ha mensen før om min 6 dager,.har ikke testet positiv ennå på test,men det er vel litt tidlig enda.mistet min spire for et par uker siden,og idet hcg sank helt ned fikk jeg eggøsning på ny.håper jeg er gravid igjen nå,og at jeg klarer å overbevise legene om at jeg faktisk må ha progerestron for å berge babyen,fø det er for sent,tror jeg har mistet flere ganger,men det ble ikke testet slik som nå for et par uker siden.krysser figre og tær på at det er to streker hver morgen når jeg våkner,men regner ikk med å vite noe eksakt før litt ut i uka.skal ta blodprøve i morgen,så da kan det jo hende jeg får en liten pekepinn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...