Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Beklager.. jeg vet det har blitt tatt opp før, men orker ikke bla tilbake i hundrevis av innlegg.. Jeg reiser til Kiel på søndag, og lurer på om det er ok å sitte i boblebadet på båten? Ser man har diskutert dette med bakterier og greier.. men leste jo seff ikke så nøye den gang. Men er ingen fare sant? Kanskje mindre bra med så varmt vann eller? Noe med kroppstemperaturen til bebisen? Føler meg helt grønn her jeg sitter jeg hehe... Er i uke 26 forresten.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Et boblebad som brukes av "gud og hvermann" ville jeg nok holdt meg unna. Det er anbefalt at om man skal oppi et så er det lurt at alle dusjer og vasker seg først fordidet kan begrense mengden baskelusker. Et annet issue er selvfølgelig varmen. Babyen har ikke godt av å bli for varm, og det blir varmere i magen din enn du tror.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Takk for svar. Vil jo helst ikke gjøre tilværelsen der inne ubehagelig for den lille snuppa så.. Men litt synd da. Sliter fælt med prolaps-plager og drømmer om et deilig varmt bad Men får gå i spa-avdelingen og unne meg deilig behandling i stedet kanskje *s*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå