Gjest MiniMagenMin Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 uff, vi har fått nye naboer, vegg i vegg og se bråker så fælt! slenger med slenger med dørene og høres ut som om de dunker ting og tang inn i veggene...håper de faller til ro fort og det bare er i begynnelsen...
Spire i magen ツ Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 æsja.. det høres kjedelig ut..får tro det er noe sån tillvendng ;P men er det lytt hører man jo alt som regel :S
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 vent noen dager ,roer dem seg ikke går det jo ann å gå ,å banke på og si på en pen måte at dem bråker veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå