Gå til innhold

Hvordan lager DU din hjemmelagde pizza med KYLLING?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizzabunn etter ønske. Tomatsaus: 1 boks tomat kjøres i blender. Freser litt olje og et fedd knust hvitløk i en gryte, har i tomatsausen pluss 1ts sukker og salt&pepper. La surre i 5 minutter. Litt hakket basilikum, 1 ss eller så, haes i til slutt. Strimler kyllingfileten, krydrer med litt salt og pepper, eventuelt litt paprika og oregano. Steker i panne. Pizzabunn- tomatsaus-kyllingfileter-rød løk i skiver- eventuelt andre grønnsaker (det bruker ikke jeg på pizzaen- liker enkle pizza'er og har alltid salat ved siden av) Fersk mozzarella i skver, eller revet mozarella, og revet parmesan.

Frisk og god:-)

Skrevet

Ironisk: nå har jeg fulgt med på alt du har skrevet om mat siden oppskriften fra Craig og du kan få jobb på kjøkkenet mitt når som helst, helst snarest!! Nå løper snart tennene mine i vann bare jeg ser nicket ditt!

Skrevet

*Ler*

Det var jo langtifra den verste assosiasjonen noen kunne få til nick'et mitt:-)))

Nå skal jeg til å lage tyrkisk pizza- helt ny oppskrift som må testes ut. Faren med å spise hjemme hos meg, er at det ganske ofte er snakk om helt ny mat som ingen aner om kommer til å bli godt eller ikke. Er nemlig veldig glad i kokebøker og å teste ut nye ting. Det er langtifra alltid vellykket, det kan jeg love deg.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...