Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hvor ser jeg hvilke nettsteder denne maskina har vært innom?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 ja, tror det. Temporary internet files eller noe sånt
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Temporary internet files, hva lgger det under
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Du kan ikke se nettsteder som er slettet. Men hvis ingen har slettet de går du på "verktøy", "verktøylinjer" og så "logg".
VinterNurk Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Gå til program menyen -> tilbehør -> systemverktøy -> diskopprydding Vil da komme opp en boks hvor du kan krysse av for å slette midlertidige internett filer (og andre ting). Lurt å gjøre av og til så blir det litt ekstra plass på pcen også. Håper dette var til noe hjelp:)
VinterNurk Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Glemte å si at du da vil kunne trykke på "se filer" eller noe sånt, slik at du kan se midlertidige internett filer som ikke vil vise i loggen om den er slettet.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Vinternurk: må jeg trykke diskopprydding for å kunne trykke se filer?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 KJÆRE VINTERNURK.kAN DU PRØVE DET PÅ DIN DATA OG SE HVA MAN MÅ GJØRE? JEG PRØVDE MEN FANT ALDRI SE FILER.... Opps store bokstaver...
Mor&barn Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 min datamaskin, programfiler, documents and settings, lokale instillinger og temporary internet files.. ELLER Her i eksplorer, verktøy, instillinger for internett, generelt. også midt på logg, og vis filer!
VinterNurk Skrevet 26. september 2008 #14 Skrevet 26. september 2008 Hei igjen:) Ja du må trykke diskopprydding for å få opp vis filer som står nede i høyre gjørne på boksen som kommer opp. Vertfall på min data:P Er mulig du må velge stasjon først men da skal det komme opp (C:) automatisk. Om du aldri har hatt en diskopprydding kan det hende det tar litt tid for maskinen å gå gjennom alle filene. Høres mye mer komplisert ut enn det er hehe, bare jeg som er dårlig til å forklare;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå