Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 i en sokk?????? Synes det hørtes spes ut
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Hahaha... nå lurer jeg på om du har blitt sammen med x´en min altså? Han runker i sokkene sine og slenger dem rundt hele huset... urgh!! (og når jeg konfronterte ham med det så slengte han kaffekoppen sin i ansiktet mitt)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 er det vanlig å runke heter det.. om det er vanlig en sokk vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Nei, fy flate, det er ikke vanlig. Hvis han har en partner er det vanlig å ha SEX. Sammen!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Herregud... idioten over meg her! Ja, det er nok rimelig vanlig. Jeg har aldri hatt en kjæreste som gjør det, men vet om flere gutter som synes det er helt greit å sprute i sokken... hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Det er helt normalt at en mann runker selv om han har en kjæreste og har et vanlig sexliv da... men det spesielle er jo sokken ..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Det er vel en eller annen luring som fant ut at de ikke søler om de runker i en sokk. Men det trodde jeg ærlig talt må høre tenåringsstadiet til, når de vil skjule hva de driver med for MORA SI!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå