Gå til innhold

Svake streker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv sagt til flere at en strek er en strek, men når jeg nå selv fikk opp en nesten usynlig strek så tviler jeg... Er det noen som har fått svak strek og som IKKE har vært gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk svaaaak strek 1 gang jeg var gravid,var så usikker at jeg måtte levere ny prøve til legen,og jeg var gravid.

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg begynner å tro på det nå... :) Har aldri fått noe som ligner på en strek tidligere, så den mp jo ha kommet av en grunn, selv om den er svak :o) Tenker jeg kjøper en cb digital i morgen!

Skrevet

klarer du å ta et bilde av testen du kan legge ut her? eller? har så lyst å sammenligne min test med noenandre sin svake test...

jeg tok cb-digital samme dag som den svake streken... og opp kom GRAVID

Skrevet

Jeg tenker det blir apoteket tidlig i morgen tidlig :)

Jeg fikk ikke til å ta et ordentlig bilde... Kan du legge ut? Så kan jeg sammenligne?

Skrevet

Jeg fikk en veldig svak strek første gang, så jeg tok en til med én gang. Den var også veldig svak! (billigtest.no)

Jeg har også sakt flere ganger at en strek er en strek, men denne gangen ble jeg fryktelig usikker!

Tre dager senere tok jeg en ny test (apoteket), og den var positiv med ett tjukt blått kryss :)

Skrevet

Her er mine svake tester:

www.leon191006.piczo.com skroll nedover hovedsia, så ko mer dem. de er med to dagers mellomrom. Den øverste er torsdag, så lørdag og mandag!

Skrevet

Jeg fikk også svak strek første gang jeg testet (over en uke før IKM), men etter et par dager var den ganske tydelig. Det beste er jo CB digital, den er veldig konkret!

Skrevet

Testen du tok mandagen er ganske så lik min :o) Har kjøpt en cb nå, så skal prøve å skvise ut et par dråper så får vi se... Jeg har nesten ikke sovet i natt.. litt skrekkblandet fryd dette her :o)

Skrevet

Den lyste GRAVID!! :o)) Nå er jeg ikke i tvil lenger... :o)) Herregud dette er helt surrealistisk.. :o)

Skrevet

Takk takk :o)) Vi kommer nok til å "se" mer til hverandre her vi da :o) Når har du termin?

Skrevet

ca 28.mai, kanskje i juni. hadde veldig lang sykluss denne gang... så jeg vet ikke helt! du da?

Skrevet

Ifølge kalkulatoren her inne blir det 8 juni :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...