mamma til 2 <3 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hva gjør dere for å få ul bilder til å holde seg? Skulle vise storesøster bildet av henne i magen, men var såvidt det gikk an å skimte noe på det.. Hadde trodd de holdt seg... Noen tips?
Girlygirl83 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Vi scannet alle UL bildene vi fikk inn på pcen. Der ligger de trygt, og kan ikke bli falmet.
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg var så lur at jeg skulle laminere bildene, men de tålte jo ikke den varmen, så to bilder ble helt ødelagt. De tre andre kopierte vi i kopi maskinen før vi laminerte, så da har vi ihvertfall de å se på når orginalene falmer.
mamma til 2 <3 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2008 Takk for svar! Da skal jeg scanne ul bildene av lilleknøttet i magen-før det er for sent... Tenkte ikke på at de bildene også kan bli ødelagte, litt surt når vi fikk bare ett bilde av storesøster...
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 På Clas Ohlson kan du kjøpe sånne ferdige lamineringssett. Du trenger da ikke å utsette bildene for varme, men klistre hard plast utenpå på hver side. Det har vi gjort, og da blir bildene stive, og dermed ikke lette å krølle. Alle som har sett dette har kommentert det og sagt "så luurt!". Da har vi dem til evig tid, i et album!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå