Gå til innhold

pillecoctailen til grysom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg prøve denne berømte coctailen.

Noen som har erfaringer?

Uansett...har lest forskjellig...

At vi med meget ustabil syklus kan få en kortere syklus. (JIPPI)

Har også lest at den har klusset til syklusen hos enkelte som allerede har stabil syklus.

I mitt tillfelle er det ingenting å tape, ettersom syklusene mine ikke kan bli mer ustabile.

Leser at mange som har prøvd (både lenge & vel)...har blitt gravide veldig raskt etter å ha prøvd denne.

Ville bare dele det med dere andre jenter ;)

Da gjenstår det å se.

Nettopp vært å handla inn alle vitaminene, hehe.

Og her er oppskriften til Grysom:

2 vitamin E kapsler

2 sink tabletter (en til deg & en til han)

2 wild yam kapsler (kjøpes på helsekost)

1 multivitamin

1 folsyre

tas hver dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lyst til å teste denne, men er litt skeptisk... Redd for det ukjente... :) Men, skal ta den med til akupunktøren min, og spørre hva hun synes :)

Skrevet

Si fra hva akupunktøren din sier da :) intressant... Blir spennende for deg også hvordan det går. var det 13 okt. du skulle, eller er jeg helt på blåbærtur :P

Skrevet

2 vitamin E kapsler

2 sink tabletter tas av begge to

2 wild yam kapsler

1 multivitamin

1 folsyre

Dette er riktig oppskrift.

Begge skal ta to sink tabletter

Skrevet

Jeg har siste pp prøvd en litt modifisert utgave av denne oppskriften, men turde ikke ta mer enn en E-vitamin og en sinktablett ved siden av multivitaminen -siden multivitaminen egentlig inneholder 100% av dagsbehov av både E-vitamin og sink. I tillegg tar jeg omega 3 som også inneholder E-vitamin....

Dere som følger oppskriften til Grysom; tar dere også multivitamin som inneholder E og sink fra før?

Skrevet

Hei jenter...

Skulle også skyte inn at det er 2 sink til deg og 2 til han pr dag, men ser at det allerede er rettet på =)

Og til pfeew 6 pp

Jeg er som deg...skeptisk til det ukjente, men etter å ha prøvd leenge, hoppet jeg bare i det.

Begynte med akupunktur for en mnds tid siden, og var litt "redd" for hva han ville si til dette. Var redd for å få kjeft, hehe.

Men da jeg ramset opp vitaminene, sa han bare at "flott! Det skal du bare fortsette med!"

Lykke til med kuren til alle som begynner =)

Skrevet

Hei Kristin83!

Takk for det :) Kanskje jeg får hive meg ut i det jeg også..

Skrevet

Hei hei :)

Jeg har veldig uregelmessig syklus, så jeg lurte på om jeg må vente til jeg får mensen før jeg kan bynne på denne pillecoctailen, eller kan jeg starte når som helst?

Skrevet

hei drømmer om baby...

er ikke sikker på hva som er best og ikke, men selv har jeg startet midt i syklusen...

Tror ikke det er et problem...jeg leste at de som har veldig stabil syklus, pleier å starte på denne "coctailen" rett etter eggløsning. (i frykt for å klusse til syklusen). Så jeg tror det er det samme:)

Skrevet

Jeg har prøvd denne pillemiksturen til grysom tidligere, men reagerte desverre på folsyren og wild yam'en.. Men sjekka litt opp hva andre mente, siden jeg er litt skeptisk jeg òg til hva jeg putter i munnen. Grysom tok wild yam fra dag 1. i syklusen, pga. uregelmessig syklus, men jeg har lest mange andre steder at dette IKKE må tas før etter EL, ellers kan det fungere som prevensjonsmiddel. Men grysom ble jo som kjent gravid.. Og jeg fikk ikke prøve denne miksen noe særlig, som tidligere nevnt.. Wild Yam har iallefall hatt god effekt hos mange som har prøvd det, så lykke til.

Ville sjekka opp hva som er maks dose av de fettløselige vitaminene, som er A, D, E og K, når du tar de over en lengre periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...