missmam Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Dere som er alene med 1barn under 3år... HVor mye får dere i farsbidrag.. ? Med fordeling 2hver helg og en dag i uken.
så var vi 4 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 det kommer vel an på hva far tjener og hva du tjener. Vi har privat ordning med 1900 i mnd.
missmam Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Han tjener ca 260tussen og jeg 200tusen...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Har du kontantstøtte eller/og barnepassutgifter? har barnefar flere barn i husstanden sin? Har du stønad til barnepass? Er barnet 1, 2 eller 3 år? Blir samværet ca 8-10 døgn i måneden? Osv osv. Du må gi alle opplysninger, skal noen her klare å hjelpe deg skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Dette kan du kalkulere selv med bidragsveilederen fra NAV: http://tjenester.nav.no/bidragsveileder/steg1.action
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå