Gå til innhold

Jeg har dårlig samvittighet hele tiden, spesielt over barnet mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg tok h*n med å flyttet mange mange mil unna resten av familien, jeg har dårlig samvittighet både overfor h*n og de andre som ikke får se h*n så ofte.

Jeg har dårlig samvittighet for at vi ikke kjenner noen barn på h*nnes sin alder, men h*n er jo i bhg.

Jeg har dårlig samvittihet for at jeg sikkert kunne ytet mer som mor.

Jeg vil så gjerne flytte nærmere familie, men er låst her i hvertfall i 2 år, 2 pinefulle år til. =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte at det er en datter du har.

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet. Det er mange ting du kan gjøre for å få kontakt med andre som har barn på samme alder som jenta di. Her inne er det jo også diverse treff man kan melde seg på:o)

Familien kan komme på besøk, og du kan jo også ta med deg barnet ditt å besøke dem!

Er sikker på at du er en god mor! hvorfor er du låst der da? Skal du gå på skole?

Skrevet

Hvordan kan du "skjønne" at det er en datter?

Skrevet

Jøss hva var poenget med å si at du skjønte at det var en datter?

Barnslig!

Jeg syns du ikke skal ha dårlig samvittighet, for det kommer barnet ditt til å plukke opp og det kommer kanskje til å få det bedre når du er positiv.

Forsøk å gjøre noe positivt ut av det, og tenk at det er bare to år igjen, det går fort!

Håper det ordner seg, og dra masse på besøk til familien og inviter dem hjem til deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...