Hedda39 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hei!! Fikk pos test på mandag ( cb digtal) - trodde den var til å stole på. hadde ikm fo en uke siden,.. men kom ikke noe. Har fortsatt ikke fått tr. MEN: Var hos legen stad: negativ test,.. og tok en test hjemme stad: Cb digital gjen,.. og nå stod det "Ikke gravid".....blør ikke noe. har hatt stabl syklus etter jeg hadde en MA i april,.. hva all verden er dette?????????????????????????
Nøtt Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Sannsynligvis en kjemisk graviditet. Det betyr at egget såvidt streifer borti livmorveggen og produserer litt hcg slik at den slår ut på testen, men likevel går til grunne. Hvis dette er tilfelle så vil du snart begynne å blø. Hva sa legen da?
Hedda39 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Legen sa ikke noe annet enn at jeg skulle vente på svar fra blodprøven jeg tok,..... men venter på blødning nå som jeg selv har testet neg,.. æsj........
ikø29 Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 CB digital er veldig sensive og slår ut på veldig lav hcg...Det er ikke bare positivt fordi da kan en oppleve det du har opplevd... Håper det gåt greit med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå