Gå til innhold

I magen min bor en...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...aktiv guttebaby:) Alle har tippa jente da, så jeg ble litt overraska og satt ut da jordmora sa det var en gutt, men nå har jeg vent meg til tanken, og det blir absolutt bra med en gutt altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 uker akkurat. Terminen ble flytta med et par dager, så nå er det 1.mars som gjelder:)

Skrevet

gratulerer med gutten :o) så koselig..

Skrevet

det samme bor i min mage!!! var hos gynekolog på onsdag, med samme utgangspunkt som deg. var overbevist om at det var ei jente! men den gang ei:) fikk litt hetta med en gang siden jeg ikke vet noe om gutteting, men det går seg nok til:) nå er alt bare supert og det blir bra med en liten gutt:) termin 21 feb:) akkurat halvveis i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...