Gå til innhold

Brukt kondom i søpla, mer enn èn sannsynlig forklaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er midt inne i et brudd, men har hatt noen dagers pause for å tenke. Han har vært utro, og er visstnok forelska i henne. Jeg tok med meg baby og flytta ut, og han ble boende i leiligheten. Og jeg ga klar beskjed om at han under ingen omstendigheter fikk ha henne på besøk der, selv om jeg var innforstått med at de ville møtes.

Men når jeg er innom for å hente noe finner jeg en brukt kondom i søpla, og regner jo da selvfølgelig med at han har hatt henne der og pult på henne. Når jeg konfronterer han med det, blånekter han, men kan ikke gi noen fullgod forklaring på hva den da skal være brukt til..

På direkte spørsmål om han nå har begynt å praktisere sikker sex med seg selv, og om han fant ut han skulle kose seg litt alene og fant fram en kondom liksom, så smiler han bare spakt og sier ingenting..

Så hjelp meg litt her jenter, hva ville deres reaksjon vært om dere opplevde det samme? Er det mulighet for at han har brukt den på seg selv, eller sitter han nok engang og lyver meg rett opp i trynet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har gitt seg selv en liten blow job, men ikke likte tanken paa aa svelge?

Skrevet

er det slutt med dere kan du jo ikke bestemme over sex livet hans

Skrevet

ring ring ring ring ring ring ring.... våkn opp...

Skrevet

Trist sak, han har helt sikkert pult henne..

Men likevel, som du selv sier var du inneforståt tmed at de ville møtes, han har gitt beskjed til deg om at han er forelsket i henne og at han vil være sammen med henne.

Ord fra deg da, om at de ikke burde møtes når dere ikke lengre er sammen hører han så klart ikke på.

Han burde gjøre det for respekten sin skyld, men det er nok ikke så lett for han heller om han er veldig forelsket.

Om dere ikke bor sammen, og det er slutt, så har du nok ikke så mye du skulle sagt likevel. Beklager for ærligheten min, men det er altså slik jeg ser på det.

Skrevet

Er ikke slutt ennå da, er midt i et brudd skrev jeg jo.. Og det er ikke snakk om å bestemme over sexlivet hans, herregud, men hvis han har pult på henne i min seng mens vi skal finne ut hva som skjer, og han har lovt dyrt og hellig å ikke gjøre det liksom..

Skrevet

Ok!

Så det er ikke slutt mellom dere.

Men han har en annen på si, som han sier han er forelsket i og vil være sammen med...

Da må jo du være dum hvis du fortsatt sitter der og "venter" på at han skal bestemme seg? Om han er forelsket i en annen så er han jo det!

Den sengen kan du i så fall be han om å kjøpe ut, jeg ville ikke sovet der mere uansett hadde jeg vært deg.

Skrevet

Ser det ble litt uklart dette med at jeg flytta ut; det var bare for disse dagene vi skulle ha pause at jeg flytta ut, har bare pakka en bag med meg.. er bare en liten uke siden det kom fram at han var utro, så syns han kan holde seg for god til å dra henne med hjem allerede nå mens vi som sagt har tenkepause.

HI

Skrevet

Men likevel.. Vil du virkelig ha han tilbake da?

Når han har vært utro, og er forelsket i en annen dame?

En forelskelse gir seg ikke så lett (på noen dagers tenkepause).

Håper du tar til mot, og lar dritten være.

Han har jo tydligvis hatt seg med henne igjen etter du flyttet ut med babyen.

Ingen tar på seg kondom for å kose med seg selv! "Redd for gris" liksom...

Skrevet

Jeez, jeg sitter ikke og "venter", har brukt dagene på å komme fram til at jeg ikke vil mer selv om han vil, for han var heller ikke sikker på hva ville eller hvem han ville ha.. Men hadde en stund lyst å prøve om han fant ut han ville ha meg, for vi har en bitteliten baby sammen, syns det blir for enkelt å bare kaste det bort uten å prøve.. Men så finner jeg denne kondomen, og siden jeg har litt vondt for å stole på han for tida, så antar jeg at han nok en gang har gått bak ryggen på meg. Og bestemmer meg for at nok er nok.

Ville bare høre om jeg kanskje overreagerte på kondomfunnet, men greit, jeg får vel bare tåle å få pepper fra dere..

HI

Skrevet

Trist å høre. Tror nok ikke du overreagerer. Har aldri hørt om en mann som bruker kondom når de skal kose seg alene.

Skrevet

Er ikke meningen å gi deg pepper!

Var muligens bare litt dårlig forklart i hovedinnlegget.

Syns han virker som en dritt jeg da, som holder på på denne måten når han faktisk har en liten baby sammen med deg.

Bare la han være, si at du ikke vil mere.

Nei, syns absolutt ikke du overreagerte på kondom funnet, syns det er selvforklarende at han har gjort noe dumt når du finner en brukt kondom i søppla.

Du klarer deg mye bedre alene med babyen din, enn sammen med en mann som er utro og samtidig forelsket i en annen dame.

Han er ikke verdt det!

Skrevet

Personlig tror jeg det er standard midtlivskrise på gang, han har passert 30 og finner seg en blond tenåring som han ikke har noenting felles med, og så er han liksom forelska.. Men han har behandla meg så dårlig i det siste så derfor vil jeg ikke mer som sagt.

Men takk; du er iallefall enig med meg ang kondomen ser jeg ;)

HI

Skrevet

Ja ser at det kanskje ble uklart, men har tenkt så mye på det som skjer at tankene går i surr avogtil, og så tror jeg at jeg har skrevet noe, og at alle forstår hva jeg tenker.. Tar selvkritikk på den.

Og takk for trøstende ord, og så gleder det meg at dere er enige i hva kondomen betyr, han fikk meg nesten til å lure på om jeg var paranoid, den idioten..

Nå har jeg cranky baby på armen, må ta meg av henne litt også tenker jeg ;)

HI

Skrevet

Selvfølgelig har han hatt besøk av henne, ikke vær naiv.

Skrevet

Ville nok ikke godtatt den forklaringen jeg du... Og du overreagerte ikke syns jeg.. Hvis dere skulle finne ut av ting så virker det jo som han da har funnet ut av hva han vil iallefall!! Så pakk enten han ut og kjøp ny seng, eller ta med deg pikkpakket ditt og finn deg en annen plass å bo og vær stolt at av du gikk!! For han høres ikke helt stabil ut da..

Skrevet

Føler med deg, må være en vanskelig situasjon, spesielt siden dere har en baby sammen. Hadde blitt steinforbanna jeg også, pause eller ikke.... Du får bare prøve å være gla til, nå kan du etterhvert bruke tia på å finne deg en skikkelig mann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...