Gå til innhold

Blør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dag over termin i dag. Det er mitt første baren, så har ikke vært med på dette før. Nå blør jeg fra sjeden (omtrendt like mye som når jeg har vanlig menstrasjon) og har menssmerter. Jeg synest ikke at de kommer i tak, men at de er svake og til stede hele tiden. Er fødselen min i gang? Jeg håper det, for jeg er dritt lei, og har veldig lyst å møte den lille....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis blodet ikke er slimblandet MÅ du ta kontakt med føden. Du skal ikke blø. Lykke til

Skrevet

ring føden du :)

Skrevet

Åssen har det gått? :)

Skrevet

Jeg ringte føden og fikk beskjed om å komme ned på en sjekk. Reiste ned og de sjekket det som gikk ann å sjekke. Babyen var veldig rolig på sparketesten, så jordmoren maserte magen min for å vekke hun til live inni der... Var litt redd en stund ja! Men så våknet hun til liv :) Alt såg bra ut på ultralyden også. De fant ikke ut helt hvorfor jeg hadde blødning, men alt var bra med babyen, så fikk reise hjem. Fikk også beskjed om at jeg hadde rielignende aktivitet i magen, men at jeg ikke hadde åpning enda.... Skulle ringe, eller komme ned med en gang hvis det ble verre (blødningen altså). Men det har det ikke blitt. Håper fødselen begynner snart, for nå føler jeg ikke at det er trygt å ha henne i magen lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...