elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Det synes jeg vi skal ha nå, Fordi vi fortjener det! ( og her trenger vi ikke dra hverandre ned i søla og mene det ene og det andre...)Dette skal være en utelukkende positiv tråd*S* JEG HYLLER MEG SELV FORDI: * Akkurat nå er jeg hjemme alene, så det var ingen andre som kunne gjøre det for øyeblikket.. * Jeg er fantastisk på min særegne måte * Jeg har kapret mannen i mitt liv og er lykkelig gift med ham * Fordi jeg velger å tro at jeg er verdens beste mamma - og jobber stadig for å bli enda bedre * Jeg har to små bebiser i magen og gleder meg til familien er komplett * Jeg klarer å komme meg på trening stort sett hver dag selv om jeg støtt og stadig har vondt i viljen * Fordi jeg akkurat nå har to pizzadeiger på heving og gleder meg til å lage middag sammen med småtrollene når de kommer hjem * Jeg har planlagt en skikkelig kosehelg med mann og barn * Jeg sjelden lar meg stresse * Jeg aldri lar meg påvirke av hva andre måtte mene * Fordi jeg er sykepleier * Fordi jeg fortjener det *S* Værsågod neste!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå