Gå til innhold

En hyllest til oss selv tråd!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes jeg vi skal ha nå, Fordi vi fortjener det! ( og her trenger vi ikke dra hverandre ned i søla og mene det ene og det andre...)Dette skal være en utelukkende positiv tråd*S*

 

JEG HYLLER MEG SELV FORDI:

 

* Akkurat nå er jeg hjemme alene, så det var ingen andre som kunne gjøre det for øyeblikket..

 

* Jeg er fantastisk på min særegne måte

 

* Jeg har kapret mannen i mitt liv og er lykkelig gift med ham

 

* Fordi jeg velger å tro at jeg er verdens beste mamma - og jobber stadig for å bli enda bedre

 

* Jeg har to små bebiser i magen og gleder meg til familien er komplett

 

* Jeg klarer å komme meg på trening stort sett hver dag selv om jeg støtt og stadig har vondt i viljen

 

* Fordi jeg akkurat nå har to pizzadeiger på heving og gleder meg til å lage middag sammen med småtrollene når de kommer hjem

 

* Jeg har planlagt en skikkelig kosehelg med mann og barn

 

* Jeg sjelden lar meg stresse

 

* Jeg aldri lar meg påvirke av hva andre måtte mene

 

* Fordi jeg er sykepleier

 

* Fordi jeg fortjener det *S*

 

 

Værsågod neste!!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...