Snupp@ med 3 barn Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Var hos Jordmor igår og var sikker på at hun skulle fortelle meg at babyen var kommet langt ned i bekkenet. Har hatt masse nedpress og følt at h*n har holdt på å dette ut. Den gang ei!! Ligger veldig høyt enno fikk jeg beskjed om. Ble kjempeskuffet. Hun så ikke for seg at jeg kom til å føde de nærmeste dagene. Æsj altså. Har 9 dager til termin, men vil bli ferdig nååå. Er så lei av alle ondter og plager at jeg snart går på veggene. Håper på at h*n plutselig detter ned i bekkenet og presser seg ut snart.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Samme beskjeden fikk jeg av jm og lege sist, dagen etter jeg hadde vært hos jm startet riene og to dager senere var frøkna født 9 dager før terminen.
Snupp@ med 3 barn Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Ååh det høres veldig oppløftende ut. Da er det håp for meg. Kanskje det blir septemberbaby i stedet for oktober. Håpe håpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå