Gå til innhold

jeg har gått opp 25 KG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er 8 dager igjen til termin og nå veier jeg 80 kg. jeg hara lså godt fra 55 kg(ikkegravid) til 80(9månder) og jeg er 164cm høy. ødme 2-3

jeg har bekkenløsning med gangbesvær så i 9 månder harjeg levd på soffan. fra en ganske aktiv livfstil med tur i skogen d hundene ær dag. til knn luftig. skal innrømme jeg har svært dårlig samvittighet for hundene som ikke får like mye tur lenger.

er det noen her som har opplevd noe lignene og er de kg vanskelige å ta av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk opp et sted mellom 20 og 30 kg sist hehe ;)

Veide 53 kg i utgangspunktet, og jeg hadde 0 i ødem!!! Altså var det BARE fett hos meg *flau*

Alle kg var borte igjen innen 2 uker etter fødselen ;)

Skrevet

Jeg ligger hakk i helene på deg! ;) hehe

Heldigvis føder jeg om 2 uker så hvis jeg kan klare å ikke legge på meg mer nå så er jeg fornøyd!

Skrevet

Du har jo masse masse vann i kroppen din du da når du har ødemgrad 2-3, så en god del av de kiloene du har gått opp vil nok forsvinne veldig veldig raskt vil jeg tro, mens noen vil sitte litt igjen..men som jeg har forstått er d jo veldig individuelt ...

jeg er forresten 158 og var 52 kilo til vanlig før jeg ble gravid(men gikk opp 4 kilo mnd før jeg ble gravid pga mye innekos fra vinterkulden!) nå stopper vekta på 74.5 og jeg har 13 dager igjen t termin..men nå har jeg bare ødemgrad 1! så her er d meste spekk....har ingen anelse på hvordan d vil være å få dem av igjen, men regner med at kroppen min går tilbake til sånn den var før sånn forbrenningsmessig da..så da vil kroppen min og bli den samme, ettersom jeg har lik kosthold nå som før jeg ble gravid, og beveger meg tom MER..men ikke lett da...du fårjallefall "glede" deg med at du ikke er alene..

Skrevet

signerer (nesten) denne... Har gått opp 23 kg og termin om 2 dager. Veide 55 før jeg ble gravid.

De siste ukene har jeg gått opp ca. 1,5 kg i uka.. Helt jævlig. Men har masse ødemer i føttene og hendene så er endel vann. Det verste er at jeg ikke synes jeg har vært verken lat eller spesielt slurvete med kostholdet..

Begynner å få kommentarer på at magen er enorm (er ganske lita så den vises godt) og at jeg er diiiiger og svæææær og sånn. Åh, så irriterende at folk ikke skjønner at det IKKE er arti å høre at man er diger selv om man er høygravid! Det skal jeg aldri si til noen gravide ihvertfall!! Ironisk nok er det de som ikke har barn som kommer med de kommentarene. De med barn har vett nok til å si fine ting som: Flott mage, fin du er, du stråler osv..De har vel kjent det på kroppen selv...

Skrevet

Vet så godt hvordan du har det. Jeg gikk opp 22 kg med førstemann. Veide da 50 kg når jeg ble gravid (164 cm) og 72 når jeg fødte. Hadde ødemegrad 3 jeg også, og svangerskapsforgiftning.

Gikk desverre bare ned igjen 5-6 kg tilsammen og laveste vekta mi etter det var på 64 (ca 2 år etter). Hele min forbrenning gikk i do etter fødselen og jeg fikk påvist lavt stoffskifte (men ikke lavt nok til at jeg blir behandlet for det).

Nå 3 år etter, hadde jeg startvekt på 67 da jeg ble gravid. Har ikke gått opp til mer enn 75kg, heldigvis. Skummelt dette med vektøkning og svangerskap. Noen mister kiloene raskt som bare det, som om de bare smelter av.. Andre, som meg, sitter igjen med en fin stor rompe og deilige lår.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...