tasah Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Har så lyst på mei tai, ser at det er en del på finn.no som selger hjemmelagede. Noen som har det? Eller anbefaler dere å kjøpe fra butikk? Noen som har prøvd å kjøpe via babyhawk.com? Takknemlig for svar
thirty-two Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg har kjøpt fra http://daphnemeitai.blogspot.com/ hjemmelaget og kjempebra (og gode priser).
småen og smulan Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg kjøpte fra babyhawk og var veldig fornøyd:)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Har laget selv og kjøpt fra babyhawk veldig veldig fornøyd med servicen hos babyhawk og mt`en ble nydelig!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Har laget selv, og liker den godt. Har prøvd sånn babybjørn tidligere, men den måtte jeg ta av meg etter kort tid(10-15 minutter) fordi det var så vondt i ryggen å bruke den. Med mei taien får man unge helt inntil kroppen, så merker nesten ikke at den er der. Kan jo brukes lenge også. Gikk fint å ha eldste på 3,5 oppi! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå