nina er gravid;) Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 hei på dere.i dag var jeg på ul og hadde mange fine egg..har ikke vært nevneverdig plaget av bivirkninger og formen er fin ..skal ha uttak på tisdag og inn torsdag ..onsdag har jeg busdag..fin gave da..til min store overaskelse får jeg inn to egg på fersk forsøk og skal være med å prøve noen nye med..joooho dette blir bra ..så nå krysser jeg fingrene....lykke til til alle dere andre og..
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Masse lykke til ninu`s! Heier på deg :-) Så da ble det uke 40 på deg alikevell.. Vi kommer etter i uke 41. Krysser alt jeg har for at gullegget er blant de 13.. God klem
nina er gravid;) Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 takk ..takk tuva..og lykke til vidre ..syntes plutselig tia har gått fort jeg nå..he he ..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Så spennende, og jeg skal krysse fingre og tær for deg.. hva slags nye medisiner prøver du nå?? KLEM
MK73 Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Så flott, dette høres jo veldig bra ut! Fint antall egg også. Lykke til med resten :-)
nina er gravid;) Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 tullemor..noe for å ungå sammentrekninger av livmor ved insett og albyl ..men jeg syntes jo det var rart å få tilbud om to inn..har mistet en gang pga stoffskifte og de andre svangerskapene har vært flotte..første ivf for meg ..det kiler i magen ...spennende..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Så spennende.. greit å få inn to egg da ) ønsker deg masse lykke til .o))
Bimmelim Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Hei Ninu`s! Da har jeg og vært på ul i dag. Jeg har 7 egg som så gode ut. I tillegg så har jeg en del flere eggposer, men de kan være for små, men det er noe som visstnok kan forandre seg i løpet av helgen. Jeg er kjempefornøyd. Dette lover bra så langt. Begynner å kjenne meg veldig stinn i magen nå, så håper på at det ikke utvikler seg til noe overstimulering av noe slag. Men lite trolig så langt. Har i alle fall ikke noe vondt. Jeg skal ha uttak mandag og innsett onsdag. Så da blir jeg plutselig 1 dag foran i løypa i forhold til deg. Er så utrolig spent. Nå er mannen også kjempespent på om han klarer å levere det han skal. Vi satser på det. Så gøy med 2 ferske inn. Ha en flott helg!
mammasnart? Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Hei dere! Så flott at alt går så bra med dere! Jeg for min del har hatt en litt slitsom uke med ultralyd mandag, jobb tirsdag og onsdag også ultrayd igjen både torsdag og fredag. Jeg er visst veldig lett stimulert. Så planen ble etter litt om og men at det blir uttak i morgen søndag!! Satt eggløsningssprøyte i går kveld og har "fridag" fra medisinene i dag;-) Så går alt etter planen blir det innsetting på tirsdag.. Håper håper håper.. Håper dere har en riktig så fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå