Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Vulkan? Sinna unge tenker jeg da.
It's all about me Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Er det et navn??? Nei sorry, det syntes jeg var grusomt.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Tekla høres ut som navnet på et oljeselskap.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Er ikke det Hekla da???? Men fikk den assosiasjonen jeg og!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Får elg-hund-assioasjoner.... Tror jeg må ha kjent en elghund med det navnet...
Sånn kan det gå Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Tekla er et islandsk jentenavn.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Hm.... Jeg assosierte til dragen i Brødrene Løvehjerte. Men man venner seg jo til det meste.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Ikke fint. Får assosiasjoner med en dårlig barnetv-figur a la teletubbies eller så høres det ut som navnet på en dårlig oppfinnelse ingen vil kjøpe..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Hekla, Mekla, Tekla... lukter mobbeoffer lang vei!
Lillemus&mamma'n Skrevet 26. september 2008 #14 Skrevet 26. september 2008 Kult navn! Men litt skummelt siden det er dragen i Brødrene løvehjerte...
prebs Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 Dragen i "Brødrene Løvehjerte" heter Katla...
Lillemus&mamma'n Skrevet 27. september 2008 #16 Skrevet 27. september 2008 Det har du helt rett i, prebs! Da steg Tekla et par hakk, gitt! Hvem er det som heter Tekla, da? Er det noen i Mio, min Mio?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #17 Skrevet 27. september 2008 tukla-tekla-hekla.. lille tekla kan nok bli mye mobbet
prebs Skrevet 27. september 2008 #18 Skrevet 27. september 2008 I "Mio min Mio" het iallfall den onde ridderen Cato eller Kato. Men jeg kan ikke huske noen Tekla i noen Astrid Lindgren-bok. Hmm...Selv tenker jeg mest på vulkanen, ja, jeg vet den heter Hekla, men det er noe med assosiasjoner. Ellers tenker jeg på Keflavik (flyplass) og tentakler!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #19 Skrevet 27. september 2008 huff- de likte jeg ikke. Høres ut som en varmtvannsbereder.
Pappalille Skrevet 27. september 2008 #20 Skrevet 27. september 2008 Det er et spesiellt navn, men jeg synes egentlig det låter fint. Når det gjelder det å bli mobbet; unger finner alltids noe uansett, og de får det ofte fra foreldrene ;-) "Herregud, den nye jenta i klassen til Linda heter Tekla. Har du hørt noe så rart?" Er det til å undres over at unger mobber hverandre =D? Mente ikke å tråkke på tær her altså =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå