Gå til innhold

Hva synes du om navnet Tekla?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et navn???

Nei sorry, det syntes jeg var grusomt.

Skrevet

Tekla høres ut som navnet på et oljeselskap.

Skrevet

Er ikke det Hekla da???? Men fikk den assosiasjonen jeg og!

Skrevet

Får elg-hund-assioasjoner.... Tror jeg må ha kjent en elghund med det navnet...

Skrevet

Tekla er et islandsk jentenavn.

Skrevet

Hm.... Jeg assosierte til dragen i Brødrene Løvehjerte. Men man venner seg jo til det meste. :)

Skrevet

Ikke fint. Får assosiasjoner med en dårlig barnetv-figur a la teletubbies eller så høres det ut som navnet på en dårlig oppfinnelse ingen vil kjøpe..

Skrevet

Hekla, Mekla, Tekla... lukter mobbeoffer lang vei!

Skrevet

Kult navn! Men litt skummelt siden det er dragen i Brødrene løvehjerte...

 

Skrevet

Det har du helt rett i, prebs! Da steg Tekla et par hakk, gitt! Hvem er det som heter Tekla, da? Er det noen i Mio, min Mio?

Skrevet

tukla-tekla-hekla..

 

lille tekla kan nok bli mye mobbet

Skrevet

I "Mio min Mio" het iallfall den onde ridderen Cato eller Kato. Men jeg kan ikke huske noen Tekla i noen Astrid Lindgren-bok. Hmm...Selv tenker jeg mest på vulkanen, ja, jeg vet den heter Hekla, men det er noe med assosiasjoner.

 

Ellers tenker jeg på Keflavik (flyplass) og tentakler!

Skrevet

huff- de likte jeg ikke. Høres ut som en varmtvannsbereder.

Skrevet

Det er et spesiellt navn, men jeg synes egentlig det låter fint.

 

Når det gjelder det å bli mobbet; unger finner alltids noe uansett, og de får det ofte fra foreldrene ;-) "Herregud, den nye jenta i klassen til Linda heter Tekla. Har du hørt noe så rart?" Er det til å undres over at unger mobber hverandre =D?

 

Mente ikke å tråkke på tær her altså =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...