Fikkennydeliggutt08 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg går nå i uke 38, og så plutselig idag at leppene mine har hovnet opp, ser ut som om jeg har fått botox hehe. Er dette vanlig? Har ikke ødem andre steder på kroppen, og det er ikke noe allergi. Synes det er litt rart!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 ofte kan man hovne opp i ansiktet uten å ha ødme i resten av kroppen.
Marihønemamma til prinsesse Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Har hørt jordmødrene snakke om "fødeansikt". Nesa og leppene "hovner" opp. Søsteren min fikk enorm nese, vi måtte le godt hver gang hun gikk ut av rommet......... Kan det være slik du har det?
Mamman til Ovedie Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jegh ar hatt hovne og såre lepper fra og til gjennom stort sett hele svangerskapet. Trodde først det var noe mat jeg var begynt å reagere på. Men etter div tester hos fastlege fikk jeg beskjed om at det rett og slett er hormonene som herjer. Gleder meg enormt til å bli ferdig med dette og få tilbake leppene mine. For det ser rett og slett ut som jeg har sprøytet restylane inn i dem!!
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Takk for svarene Da er det nok hormoner jeg skal sette skyld på, håper veldig at det betyr jeg skal føde snart. Det hadde vært deilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå