cherry coke Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Ut bå byen i morgen eller være hjemme og slappe av? Har ikke vært ute på en mannsalder, men jeg er blitt så gammel og slapp at jeg vet faktisk ikke om jeg gidder.. Har fått spørsmål om jeg vil være med en liten gjeng ut å spise god mat og drikke dyr rødvin..Det frister jo litt da, men så er jeg så himla redd for å bli dårlig dagen derpå (blir dårlig av ingenting). Og ja, om jeg skal ut på byen, SKAL jeg drikke vin..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Gå ut! Og du må jo ikke drikke bøttevis - drikk vann underveis så blir ikke promillen "dånelig" for deg ;o)
Sivalur Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Hvis du ikke vil, så kan jeg bli med gjengen jeg.. Skulle gjerne vært ute med en gjeng og spist god mat og drukket dyr rødvin, det er jammen lenge siden sist!!
cherry coke Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 Ja, skal gi dem beskjed om at jeg sender en bodydouble=)
Vintersol Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Gå! Kos deg! Vet så altfor godt hvor lett det er å sige sammen i sofaen i helgene. Det kan føles som et ork i forkant, men du kommer helt sikkert til å få det kjempekoselig! Man bør ikke være hjemmemor hele tiden =) God tur ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå