*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Der som har barn rundt 1,5 års alderen, snakker de mye?
It's all about me Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Han pratet veldig lite da, begynte først å sukke opp mer da han nærmet seg 2 år, og etter det løsnet det skikkelig. Nå 2 år og 5 mnd snakker han som en foss og det dukker opp nye ting hver eneste dag. Både 2, 3 og 4 ord i setninger. Gøy )
*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Har en gutt på 1,5 år. og han snakker som en foss nå, sier alfabetet når jeg sier det, teller til ti, sier at jeg sier, bruker setninger, blir helt forskrekka. Kan også navent til nesten alle på avdelingen i barnehagen + alle barnehagetantene. Vet navnet på naboene.. Fatter ingenting, syns bare det er så rart at d går and å kunne så mye når man er så liten?
Gjest Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Min på 15 mnd sier ikke noe annet enn mamma, hehe. Han peker bare han.
Vintersol Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Masse ord, men ingen setninger. 19 mnd.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Snakker er feilt uttrykk. Han er 15 mnd og formidler det han mener veldig bra med lyder, fakter og enkelte ord. Han har egentlig et relativt bra ordforråd for alderen (men noen av ordene er ganske utydlige da), kan vel rundt 30 ord tror jeg, men bruker dem slett ikke aktivt alltid, mer i perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå