Gå til innhold

Dere som kjøper billigdress til ungene, regner med

Anbefalte innlegg

Skrevet

at dere også kjøper deres eget yttertøy på OBS?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det veldig rart om en voksen kjøper yttertøyet sitt på Obs?

Skrevet

Hva er det med deg og de dressene da?? Kan du ikke bare la det være?

Skrevet

Nei, ikke på obs, men på lindex, cubus, h&m, kappahl osv.

Skrevet

Et barn er ikke født snobb. Dét er noe foreldrene er med på å utvikle...

Selvfølgelig er det mange voksne som kjøper klær (og sko) på OBS, og er det noe galt i det? Nei, selvfølgelig ikke.

Jeg syns i grunnen folk som betaler overpris på klær (og annet), er litt rare, jeg.

Skrevet

Vi voksne vokser ikke så mye, men det gjør barna, og det veldig fort! Så går ikke helt an å sammenligne der!

Og hva pokker er galt med å handle klær på H&M?????

Skrevet

regnklærne æ har kjøp e faktisk kjøp på europris :) ytterjakka æ har e fra sportsbutikk men fikk den i bursdagsgave :)

Skrevet

Jeg har allværsjakke fra OBS.

Ungene har 2 x 2 sett med Reimadresser hver.

Så ja, hadde nok kjøpt mitt eget yttertøy på OBS om jeg hadde kjøpt billigdress til ungene... :-)

Skrevet

Jeg har en veldig pen ytterjakke fra obs. Ingenting unaturlig med det. Kunne fint kjøpt dress til barna der også, men nå er barnas dresser kjøpt på Lindex.

Skrevet

har aldri kjøpt en billigdress i hele mitt liv. Kjøper dresser og klær fra obs, cubus.ol. Aldri hørt om billigdress engang, men har hørt jævlig mye om reima her inne,

Skrevet

Fatter ikke at det er mulig å skulle bry seg med hvor folk kjøper klærne sine jeg - det får jaggu være opp til hver og en......!!!!!

Selv kjøper jeg dyre klær av og til og billige klær av og til, seinest idag har jeg kjøpt regntøy med for til poden for 99 kr i en matbutikk - ja du leste riktig i en matbutikk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...