Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 at dere også kjøper deres eget yttertøy på OBS?!?!?
Dunder Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Er det veldig rart om en voksen kjøper yttertøyet sitt på Obs?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Hva er det med deg og de dressene da?? Kan du ikke bare la det være?
Kjukka Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Nei, ikke på obs, men på lindex, cubus, h&m, kappahl osv.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Et barn er ikke født snobb. Dét er noe foreldrene er med på å utvikle... Selvfølgelig er det mange voksne som kjøper klær (og sko) på OBS, og er det noe galt i det? Nei, selvfølgelig ikke. Jeg syns i grunnen folk som betaler overpris på klær (og annet), er litt rare, jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Vi voksne vokser ikke så mye, men det gjør barna, og det veldig fort! Så går ikke helt an å sammenligne der! Og hva pokker er galt med å handle klær på H&M?????
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 regnklærne æ har kjøp e faktisk kjøp på europris ytterjakka æ har e fra sportsbutikk men fikk den i bursdagsgave
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Jeg har allværsjakke fra OBS. Ungene har 2 x 2 sett med Reimadresser hver. Så ja, hadde nok kjøpt mitt eget yttertøy på OBS om jeg hadde kjøpt billigdress til ungene... :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Jeg har en veldig pen ytterjakke fra obs. Ingenting unaturlig med det. Kunne fint kjøpt dress til barna der også, men nå er barnas dresser kjøpt på Lindex.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 har aldri kjøpt en billigdress i hele mitt liv. Kjøper dresser og klær fra obs, cubus.ol. Aldri hørt om billigdress engang, men har hørt jævlig mye om reima her inne,
knøttet28 Skrevet 26. september 2008 #12 Skrevet 26. september 2008 Fatter ikke at det er mulig å skulle bry seg med hvor folk kjøper klærne sine jeg - det får jaggu være opp til hver og en......!!!!! Selv kjøper jeg dyre klær av og til og billige klær av og til, seinest idag har jeg kjøpt regntøy med for til poden for 99 kr i en matbutikk - ja du leste riktig i en matbutikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå