Gå til innhold

har dere vært på barneferie i danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er to vennepar som har lyst til å reise til danmark til sommeren 09,ikke københavn storbyferie,men litt sånn opplevelse,strand,vannland-ferie.

må være barnevennlig da vi har med 5 barn i alder 0-14

har funnet noen koselige litt idylliske hus,men har dere egne erfaringer /tips?

evt linker?

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min søster var i Lego land i sommer, med gutten min på 1,5 og gutten hennes på 1 år. Var kjempe artig, vi bodde på en kamping plass like i nerheten ved et vann. Det var båter, trampoliner og lekeplasser på kampingen. Du har kort avstand til zoo og dyreparken også derfra.

Skrevet

Vi var ifjor med 3 barn da de var 1 år, 4 år og 7 år, gikk kjempe bra....

Bodde ikke så langt fra Kolding, da var vi i nærheten av legoland og

løveparken :):)

Skrevet

leide dere hus da eller hytte på camping?

vi tenkte mest på å leie ett helt hus

Skrevet

legoland er supert, fårup sommerland er supert. VI har leid hus, syns det var ganske dyrt, men er man to vennepar går det jo greit. Leide et med basseng etc. Strøm kom i tillegg på slutten og den var dyr. Vær obs på at det blåser masse i danmark. Men totalt sett så er jo danmark kjent for å være et barnevennlig land. sjekk ut hus på www.dansommer.no, er et par andre linker også. Og sjekk ut den nye fergen til colorline som går fra larvik, tar mye kortere tid og slipper overnatting på båten.

Skrevet

Kan anbefale Lalandia feriesenter i Rødby.. Knall bra sted. Eget badeland og strand. Feriesenter med masse aktiviter dersom dårlig vær.. Passr både for små og store barn. Ja til og med ungdommer kan man dra med seg der. Hytter i alle størrelser..Ligger ca 1 times kjøring i fra København så en dagtur det går også ann..

Vi var iallefall kjempeførnøyd..

Skrevet

ville helt klart reist til jylland og fått med meg løveparken og legoland. ellers er lollandet godt alternativ

der er et feriested som heter lalandia med masse forskjellige ting plus knutenborg safaripark. her kan man kjøremed bil gjennom tigernes område ogsedem gåforbi ved siden avbilen. utroligfasinerende.

www.lalandia.dk

http://www.cofman.no/attraksjoner/knuthenborg_safaripark.htm

Skrevet

Har familie i Danmark - vært der hvert år siden jeg ble født......og nå klarer jeg ikke å la vær å reise dit med min egen famile. Var der i fjor med 3 barn fra 2 - 14 og i år med en 3 åring. Legoland er et must:) Ellers kryr det av tilbud til barn i alle aldre - ikke alt koster penger heller. I fredericia har dem gratis leke/dyrepark midt i sentrum.

Skrevet

Vi leigde hus....

ikke var det dyrt heller :) Flott hus med boblekar og sauna :)

Bare så synd det regnet den uken vi var der :(:(

Skrevet

Jeg elsker Danmark!! Har også familie der og har reist dit siden jeg var liten! Kan virkelig anbefale Blåvand! Koselig feriested med butikker, restauranter, aktivitetssenter, mini zoo og rett ved havet. Heller ikke langt til byen Esbjerg, og ca 1 time fra Legoland (som er et must)!

Juli/august er desidert dyrest! Kan spare MYE penger på å reise i juni, både på båtbilletter, inngangsbilletter, overnatting ++.

Sist vi var i Legoland var vi der i juli, det var rett og slett litt plagsomt, alt for mye folk!

Søk på "feriehus i Danmark", så finner du masse greit i alle prisklasser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...