Milena Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hei. Jeg og samboeren min sendte for en stund siden inn papirene til NAV. Der søkte jeg om 8 mnd permisjon med 100% lønn, men tenker litt på om det er for tidlig å sende en liten knert i barnehagen så tidlig...(selv om jeg kan ha han\hun hjemme to\tre dager i uka pga, kvelds jobbing). Er det noen som vet når, eller om, man kan gjøre om papirene?? Og om dette vil føre til forsinkelser av utbetaling? Er 33 uker på vei.
Nikkan Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Du burde ringe og snakke med dem. Eneste jeg vet er at de er vannvittig trege. Jeg har ikke fått penger på 2 mnd nå og er i ferd med å KLIKKE!! De har rotet bort ett av mine papirer så jeg må sende inn på nytt og ta hele prosessen på nytt. Teit når der dems feil! Lykke til med NAV, jeg er IKKE fornøyd med de!
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg tilhører Nav Asker og fikk beskjed om at dekningstiden var gjeldende og at man ikke kunne gjøre om denne. Ta evt å hør med nærmeste Nav kontor om det går an å få byttet. Jeg skal ha 100 % dekning selv, men 5 uker ulønnet permisjon da vi kommer best ut av dette økonomisk. Legger heller av litt penger hver mnd for de ukene jeg ikke får lønn på slutten C",) slik at permisjonen blir litt lenger allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå