lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Og kunne dere tenke dere å jobbe med noe annet? Jeg jobber i PU bolig. Trives kjempegodt, og kunne ikke tenke meg å jobbe noen annen plass. Jobbet en stund i butikk både i tillegg til og før jeg begynte på PU boligen. Det er slitsomt med en 10-16/17/19 jobb når man har små barn fant jeg ut, og kunne ikke tenke meg det igjen.
Mille** Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg er sykepleier, jobber på en skjermet avdeling for demente på sykehjem. Stortrives, men vurderer videreutdanning etterhvert. )
ungdomsmor Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 jobber i barnehage og trives kjempe godt...kunne evt tenkt meg og prøve sfo
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg er bonde, og driver med sauer. Skal etterhvert også begynne med gris. Før vi flyttet hit jobbet jeg i en bolig for psykisk utviklingshemmete ungdom og trivdes utrolig godt! Men ble for langt å pendle. Kunne godt tenkt meg en liknende jobb igjen, eller med barn/ungdom med spesielle behov. Men ikke full stilling. 50-60 % hadde vært fint.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Heltids mamma Driver å kikker litt etter interessante jobber, men har permisjon en stund til. Naturvitenskapelig utdannet og veldig fornøgd med yrket mitt. Kunne tenkt meg å bli patolog, tro det eller ei, hvis jeg skulle blitt noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå