Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Altså i plastpose, som står åpen, ikke rett på gulvet men på en liten krakk? Hvorfor er dette så annerledes fra en plastbøtte? Noen som vet?
Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg tenker mest på lukta jeg da, det vil jo stinke etter en dag liksom.
anette&tutta mari :) Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 vi oppbevarer skitne tøybleier i en stor tøypose fra Europris vi (den er genial - når den er full så er det plass i en vask)- den er åpen og henger på en krok sånn at den delvis står på gulvet (har ikke varmekabler da). vasker ca hver 3.dag og merker ikke så veldig mye lukt egentlig. jeg er ganske nøye med å skylle innleggene da sånn at det ikke stinker tiss. så en plastpose burde vel gå greit. prøv da vettu og så ser du ann om det lukter:) ang. plastbøtter så tror jeg at de som bruker det, pleier å ha lokk på.
Yo&La+spire Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Er nok pga lukta....Vi bruker saanne plastbokser med lokk fra IKEA som kan stables. En til bleier, en til hvitt toy, og en til morkt toy. Genialt! Tar lite plass, ser ryddigt ut, og lukter ikke....dvs, glemmer eg aa lukke lokket saa lukter det;)
Noddy78, en av hver! Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jeg har kjøpt en 10 liters vaskebøtte på Claes Ohlson med lokk, da slipper du ihvertfall lukt. Snuppa blir 1 år på lørdag og har brukt tøybleier hele veien, det funker veldig fint! Går helt sikkert fint med poser også, bare pass på at det ikke er noe hull i de :-)
Gjest nickedokka Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Vi har lokk på bøtta, men selv om den blir litt for full og lokket ikke går på, så lukter det ikke. Nederst i bøtta derimot, der stinker det ille. Så lenge du ikke rister og vender på bleiene nedi posen tror jeg ikke lukta blir noe problem. Er jo bare å prøve, ikke akkurat noen investering som skal til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå