Silje & prinsen<3 Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Hva gjør eg ? Blødde litt i truseinlegget!! Kommer eg til å miste no?? Er kjempe redd!!!
Kanskje i år? Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Ikke sikkert -men er du bekymret så oppsøk lege. Mange som opplever blødning hvor det likevel går bra til slutt.
mia76 Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg blødde i 5-6 dager. Det var ganske mye friskt blod, ikke like mye som en vanlig mensblødning men mye for å være gravid (syns jeg). Jeg var kjempefortvivlet og gikk på do hele veien fpr å sjekke hvor mye blod det var komt. Jeg var redd og lei meg og til tider nesten hysterisk. Legen sa til meg at jeg bare måtte roe ned og prøve slappe av. Hvis jeg ikke hadde vondt, det var klumper i blodet eller jeg hadde mensmurringer var det gode sjanser på at jeg ikke mistet. Etter ca 6 dager gav blødningen seg og Ul viste et hjerte som slo. Han er 1 år nå! Ikke mist håpet. Masse lykke til Klem
finetine Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Trenger ikke bety at du mister, mange blør en del i svangerskapet uten at det er farlig. Men skjønner godt følelsen din, man blir kjemperedd og lei seg:o(.............Har opplevd både kjemisk graviditet og SA og når det begynner å blø blir man så utrolig redd og lei seg.............. Hvordan går det nå, blør du noe nå? klem
Silje & prinsen<3 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 No har det stoppet å blø igjen, men når det står på blør det ikke så mye!! Lurer på om det kanskje kan være Crinonen, noen som har opplevd å blø ved bruk av den ??
sheedema Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Crinonen kan føre til kjøre slimhinner og da kan det lett oppstå småblødninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå