<3 N & M <3 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 kanskje det er feste blødning:) er jo noen som får det! krysser fingrene for deg!
snellapella Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 ja, vi får se... er skikkelig mensmurring i mage og særlig ryggen. Blør ikke mye, litt når jeg tisser..
Prøverpånr*2* Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Hei. Har det akkurat samme, har IKM 2-3 okt... Og idag så begynte jeg å blø, bittelitt, ikke friskt rødt, men bittelitt lysebrundt... så vidt det vises i det hele tatt. Men alikevel, det er en "blødning" av noe slag...?!?? Kan dette være festeblødning?
snellapella Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 Hadde ikke festeblødning med første, men .. blør iallefall, mest friskt blod (beklager detaljer) når jeg tisser, men det kommer endel misfarget.. Må vel bare vente og se. Skal jo ikke ha mensen nå, og så "tullerusk" er ikke kroppen min, bruker ha TR regelmessig ...
Prøverpånr*2* Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Håper det er festeblødning for oss begge da senorita76. Mensen bruker og komme på omtrent samme dag, men den varer av og til i 5 dager og noen gangen i opptil 13 dager, men har bestandig fått mensen ca 22 dager etter SISTE DAG I FORRIGE BLØDNINGSPERIODE... Så lurer fælt, for skal ikke ha mensen(håper den hoder seg unna denne gangen da) før 2 eller 3 okt...
snellapella Skrevet 26. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2008 Ja, syns det er så "mye" blod, men hva vet vel jeg...Håper det beste:-) Håper bare ikke det er noe galt.
snellapella Skrevet 27. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2008 Hoff, ligner mer på mens, med mindre blod... Klarte ikke la være, så tok test idag (billigtest) og neg. selvfølgelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå