Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Har noen av dere merket at sexlysten minsket etter dere begynte på Cerazette? Eller at den kom tilbake når dere sluttet? Jeg har ganske mye mindre lyst nå enn før. Lurer på om det kan være de? Kanskje jeg hadde fått meg en aha opplevelse hvis jeg hadde sluttet på de? Dere som har sluttet på Cerazette, hva gikk dere over til? Hormonspiral er uaktuelt for meg...
knøttet28 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jepp - mensen blei borte og sexlysta og - så der gikk vinninga opp i spinninga gitt:)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Ja, det stemte her. Ville aldri ha sex mens jeg gikk på de. Nå går jeg og har lyst på sex nesten hele tiden:p Nå går jeg på p-pillen mercelin(tror det er det den heter). Men hvis du ammer kan du ikke bruke de. Jeg sluttet og amme da mini var 9mnd, og ca 1mnd etter det begynte jeg på p-piller. Fikk tilbake sexlysten ca 1 uke etter jeg sluttet på cerazette.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 ja herregud sexlysten borte og mens også,tenkte jeg skulle sterilisere meg men har hørt er jævlig dyrt?? rundt 12.000.Jeg har 3 barn og vil ikke ha flere.Har brukt hormonspiral og blei gravid:-(
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 er det noe a la cerazette? er det også en mini pille? jeg har ikke lyst til å legge på meg mange kg pga p piller .MEN SEX VIL JEG HA hehe
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Takk for svar! Her er sexlysten borte og jeg har blødninger annen hver uke. Så ser ikke hensikten med å bruke dem lenger.... Men noe må jeg gå på.. Hormonspiral liker jeg ikke fordi jeg fikk mye cyster + nedsatt sexlyst sist jeg brukte den. Ammer forresten ikke lenger, sluttet for 6 mnd siden. Men jeg er jo litt redd for blodpropp og sånt, samt at jeg røyker, så hvilke alternativer er det da? P-piller er jo liksom ikke bra for røykere, eller? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå