nitro circus Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Er det tilbud om det for barna deres? Hvordan ordner man ellers sånt gjrnnom et skoleår?? Mange fridager og ferier, som vi ikke har på jobben... Sitter litt oppgitt her nå, siden vi trodde alt var i boks. Før skolestart fikk vi vedtak på SFO i skolens ferier, men onsdag dumpet det ned nytt brev i kassa om at de ikke kunne gi tilbud da det var mindre enn 5 barn som hadde behovet!! Oppgit........
ana baroma Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Det er for seint å komme med synes jeg. Da har man vel få og ingen muligheter for å finne alternativer. Ville sjekka reglene for sfo og ferier i kommunen!
nitro circus Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Har både ringt skolen, og sendt mail til fagsjefen..... Men sålangt så er det jo bare å hive seg rundt å få noen dager med passing, og prøve å få noen dager fri... En 7 åring kan jo ikke feriere en uke alene....selv om skolen tydeligvis tor det ; )
Frosk1 Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 her er det åpent i høstferien og i sommerferien, men om sommeren Må de ha 3 uker ferie sammenhengende..Er åpent oxo i andre ferier lest på kommunesidene der du bor.
nitro circus Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Vet du....jeg sendet en mail til fagsjefen, og vet du hva som var hans auto-svar????? Ble litt sjokkert...uprofft!! Hei på deg mase-koppen....jeg er på ferie i toscana, mat og vin-kurs. Tar evt kontakt uke 40. -og så hans tlf nr.
Joikaboll@ Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Hehe.... bra svart av fagsjefen. SFO er stengt så sant det er mindre enn 5 barn her også.
nitro circus Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 Ja... Det er jo helt ok, men liker å få svaret litt før 3 dager før ferien starter liksom!! Hvordan fungerer det hos dere? Vi søker for et helt å i april, før neste skoleår...og får vedtaket i løpet av sommeren. Men selv om man har fått vedtak trekkes det tydeligvis tilbake i siste liten..
blåbæret Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Vi får tilbud i ferier, men må betale ekstra de dagene som han er der. 200,- pr. dag så vi prøver å unngå det. Svigers tar gutta med seg på hytta, mens jeg og mannen skal jobbe.
Vick2ri Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Hei. Dette tror jeg nesten ikke de har lov til. Du har bare juli betalingsfri vel? Og har du sfo plass i juli? Det skal ikke være ditt problem at det har meldt seg på få barn. Det er ikke snakk om at du ikke har plass i ferier, de tar bare opp en oversikt over hvor mange som kommer i ferien, da det er lettere å bemanne. Jeg skjønner at de prøver seg på dette, for de må jo ha 1, hvis ikke 2 på jobb. Vet ikke om de jobber alene på deres sfo? Dette må du bare stå på ditt med. Vi hadde åpent for 2 barn sist jul. Hvor i landet er dette? Hilsen leder i barneskolen.
fleskepupp Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Her er det åpent på Sfo om det er 1 barn eller 60 i feriene. Du betaler for et visst antall uker i året og har da krav på sfo i høstferie og vinterferie. Som regel er det stengt 4 uker på sommeren og noe i forbindelse med jul og påske. Her er det stengt julaften og nyttårsaften for første gang i år faktisk. Fint for de som jobber der da Og det pleier ikke å være så mange barn på sfo disse dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå