Gå til innhold

cerwix bløt, mm 1 finger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr det at livmorhalsen er avflatet, eller bare myk?

Var hos legen på kontroll i går, å da skrev han dette på helsekortet mitt. Var da 36 + 3 og han mente at fødselen ikke var langt unna. Slimpropp gikk for ca 1 1/2 uke siden, og har sterkere og sterkere kynnere. "Lillemann" ligger litt over kurva, så det gjor ingenting om han kom nå.

Gleder meg noe sinnsykt!!!!

Ønsker all fødselsmerte velkommen ;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det hos fastlegen du var?.Jeg er i uke 38 og har ikke blit sjekket for dette ennå.Bør jeg be om det?

Skrevet

Har det ganske likt dg :-) Var hos jordmor på tirsdag og hun konstaterte modning med 1 cm åpning :-) Har myyyye kynnere & det gjør ingenting om det snart til fødsel :-)

Er i uke 36+3 jeg også (tror jeg, går litt i surr for mg når det gjelder måter å regne på. Ifølge BIM er jeg i uke 37.....) Uansett så har jeg 27 dager igjen og termin 23 oktober, mens termin 19 okt :-) Hva med dg?

Å lykke til (hvis det skulle skje noe snart).... Håper det :-D

Skrevet

hmm var på kontroll i dag, er 36+2 uker på vei...der ble det kjent etter leie, han lå med hodet ned, men det var ikke festet. skulle jeg ha blitt undersøkt nedentil også?

lucky høygravid, du er 36 (fullgåtte) uker på vei pluss 3 dager, da er du i din 37. uke. du begynner på din 37. uke når du har "gått ferdig" 36 uker.

Skrevet

Slenger meg på her! Var hos jordmor i dag pga mistanke om vannavgang, men det ble avkreftet. Hun sjekket meg og sa at jeg hadde 1-2cm åpning, cervix var myk og hodet lå godt ned i bekkenet. Er 37 + 2 i dag så håper dette betyr at jeg slipper å gå over tiden! Men har jo hørt om de som går her inne i flere uker med 2cm åpning da, så vi får se;)

Skrevet

Til dere alle.

Ble sjekket pga raske fødsler, bare for å vere klar til å reise med en gang jeg kjenner noe. Er min nr 4. Har termin 22.okt.

Tror ikke en vanligvis blir sjekket for modning før en er nær eller kommet til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...