Gå til innhold

dere i ca uke 18... hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lagt på meg 2 kg.. ikke mye og begynt å få skikkelig kul :)

syns alikevel kroppen virker veldig "tykk" har liksom ikke fast rompe lenger og større overarmer og valk på ryggen.... hvorfor det når jeg ikke har lagt på meg mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lagt på meg 2,5 kg i uke 18..

Skrevet

Jeg er uke 21, og det er først denne uken jeg har lagt på meg. Har gått opp en kilo. Og godt er det, for jeg hadde noen kilo for mye i utgangspunktet.

Det er jo veldig individuelt når i svangerskapet man legger på seg- noen går opp flere kilo de 3 første månedene, mens andre ikke legger på seg før på slutten. Man blir jo veldig oppblåst også, og det kan gjøre at man føler at man har lagt på seg mer enn man har. Og noen får vann i kroppen. Ennå så veier jo ikke babyen din, morkake osv så mye, så slik du har det er helt normalt.

Skrevet

Har ikke lagt på meg noenting jeg heller... har egentlig bare veid under det jeg veide før jeg ble gravid... Jeg har fått ganske mage selv... Men jeg forhaster meg ikke, de kiloene kommer nok:)

Skrevet

uke 18+1 her, og opp en halv kilo! Ikke syns det så godt heller!

Skrevet

Huff, jeg skjemmes! Er 20 uker i morgen, og har i alle fall lagt på meg 5 kilo. Har endelig begynt å trene igjen etter å ha vært i dårlig form, så jeg håper ikke jeg legger på meg alfor mye mer. Hjelper det å holde seg i form de siste 20 ukene? Går jeg saktere opp da? Jeg vil jo ikke legge på meg altfor mye, sånn at jeg får trøbbel med å ta det av igjen etter fødsel.

Skrevet

Er 18+2 idag å jeg har lagt på meg ca 3 kg.

magen begynner å få en fin kul nå(endeli:)

Skrevet

Er 23+2 og har lagt på meg ca 6 kg :( Lå litt i minus fram til uke 14, etter det har det kun gått i en retning. Men har vært i dårlig form, så har blitt maaaaaaaaaange kvelder på sofaen med litt trøstemat... Har heldigvis skjerpet meg litt!

Skrevet

6 kg er jo ikke mye når du er 23+2.. Jeg hadde gått opp 6 kg da jeg var 24+4.. Det er jo under "normalen" ;)

Skrevet

hehe, jeg er i uke 21 og har allerde lagt på meg 9kg.....mye mer enn med første man, men samme det...tar det ikke så tungt jeg;)

Skrevet

er 20+2 og gått opp 1kg. jobber full og har to aktive jenter og små-oppussingprosjekter i heimen. regner med at det drar seg til rundt juletider hehe..

Skrevet

jeg var på kontroll i uke 14 ca, da hadde jeg gått ned 4,2 kg fra startvekten. Når jeg målte meg på kontroll denne uken så hadde jeg gått opp 1,5 kg siden sist..er nå 18+ 1 :) så jeg er fortsatt på minus.. hehe.. men har begynndt og få en liten kul :)

Skrevet

Jeg er vel 18+3 i dag og har også lagt på meg to kilo. Magen begynner bli kjempestor, ligger over det grønne feltet på sf-målet også, men er fjerdegangs da...

Ifølge jodmor har babyen i magen den heftigste vekstperioden mellom uke 17 og 24, det var da de fleste la på seg mest, ca en halvkilo i uka var helt normal sa hun, men så stabiliserer vekta seg gjerne litt etter det.. Men såklart, ingen regel uten unntak, hun snakker jo hele tiden om et gjennomsnitt.

Skrevet

er 14 + 2 i dag,har gått ned 6 kilo siden jeg ble gravid men har gått opp 2 igjen av disse..så nå veier jeg 54 kilo,ikke så veldig mye når man er gravid.La på meg fra dag 1 med de 2 første, de er begge gutter så kanskje det er jente denne gangen....

Skrevet

jeg er 21+5 og veier mindre enn da jeg ble gravid. tok av tre kg i første trimester pga kvalme og dårlig appetitt. Er på vei oppover nå, men det går veldig sakte så jeg har ikke nådd "startvekten" enda, selv om jeg har fått ganske stor mage. Babyen veier det hun skal ifht alder, så mine kiloer kommer vel også med tid og stunder.

Skrevet

uke 23 og 6 kg. jeg trener fortsatt mye og hardt,men spiser nok for mye. har en bitteliten kul. ser ut som jeg har spist godt. føler kroppen er tyngre,men vet ikke om jeg har lagt på meg noen annet sted enn rundt magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...