Gå til innhold

Får gutt, ønsket jente :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite i dag at vi venter gutt, og jeg ble sååååååååå lei meg og begynte og grine, er det mulig????

Er det bare meg eller er det flere som har opplevd denne skuffelsen??

Går jo over da, og ja jeg er jo glad for at han er velskapt inni der :)

Så for meg en jente med sløyfe i håret og en nydelig kjole på....snufs !!!

Får sååååå dårlig samvittighet for at jeg tenker sann og, men hva skal jeg gjøre??? HJELP

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg sammen. Verken mer eller mindre.

Skrevet

Gutter er mye kulere :D

hehe

Du kommer til å finne mye fint å kle gutten din i også. Det er kjempe moro med gutter da!!

Skrevet

ta dæ sammen ja, og tenk du e heldig som faktiks venter ett barn. så kan du tenke når du griner for at du får en gutt og ikke en jente på alle di som faktisk prøver og prøver og prøver og bli gravide men ikke blir det. du er heldig og få barn er ikke en menneskerett så fy fan si æ bare

Skrevet

Noen kan sikker få disse tankene, Ikke vet jeg.. Aldri opplevd det før.. Men jeg tror jaggu ikke jeg hadde turt å si det til noen..=/

Ta deg ordentlig sammen! Du venter et friskt lite guttebarn! Kjønn betyr da ikke noe sånn i det stor og hele! Det er mennekser som vil ha barn av hele sitt hjerte, men ikke kan få. Så kommer du å klager på feil kjønn!!

Skjerpings!

Skrevet

Du siste som svarte, kan du ikke skjønne at vi jenter har hormoner?????????????? Ta deg sammen selv du !!!!

Og til deg som ble skuffa over at det ble en gutt, det går over :) alle har lov og håpe vettu, så dette blir bra når du venner deg til tanken ;)

Skrevet

Hei!

Kan skjønne dette med ønske av kjønn.

Nå er det vel ofte slik at jenter ønsker seg jenter, og gutter ønsker seg sønner.

Når jeg fikk min første håpet jeg sterkt på gutt, siden vi bare er jente i hele familien. Og gutt ble det! Jeg hadde selvfølgelig vært verdens lykkligste uansett hva det hadde blitt!

Venter nå nr 2, og håper innerst inne på jente, men er likevel forberedt på gutt. Uansett skal det bli fantastisk å få en ny baby i hus! Husk; det viktigste er at de er friske! Dette er jo en fillesak i forhold;)

Prøv og gled deg!

Jeg som har en gutt fra før kan virkelig forsikre deg om at det er HELT fantastisk å ha en sønn!!;o) Vent å se, du kommer til å forelske deg helt i ungen uansett kjønn;)

Lykke til.

Skrevet

æsj, så teit du er HI! Som jau... sier, ta deg sammen! Mange har ønsker,men griner ikke hvis det ikke blir det man ønsker.

Skrevet

Herregud jent, ta deg sammen!!

Ja, jeg tenkte også det kunne vært koselig med jente når jeg ventet første, jeg ville ikke vite kjønnet på ul, fordi jeg tenkte litt som deg at jeg helst ønsket jente,og kanskje jeg ikke hadde vært like glad og forventningsfull om jeg visste jeg ventet gutt, men når jeg fikk han på magen var jeg den lykkeligste mammaen i verden.

Skrevet

Hun spurte hva hun skulle gjøre.. Da er det vel greit at noen får henne ned på jorden å faktisk sier at hun må skjerpe seg da! At dette ikke er verdens undergang!

Skrevet

Tror desverre at de fleste av dere missforsto meg.. Jeg er jo ikke missfornøyd, herregud jeg er jo overlykkelig over at jeg har en velskapt liten gutt inni meg og at jeg skal bli mamma.. Men jeg håpet og trodde det ble jente så derfor ble jeg litt sjokkert når det ikke var det..Og ja jeg reagerte selvfølgelig feil over at jeg begynte og grine, men det er desverre slik det ble..

MEN ikke tro at jeg ikke er glad for og få en gutt, da tar dere helt feil !!!

Noen ganger så tar det litt tid og venne av seg en tanke man har vet dere, og ikke få meg til og føe meg kriminell forid at jeg ble litt skuffet for at tanken min ikke var riktig...

Skrevet

Foreslår at du slapper av, gleder deg over å vente barn, så vil du nok venne deg til tanken på en gutt du etterhvert.

Er helt sikker på at du ikke er den eneste som er blitt litt skuffet over å få vite at du venter motsatt kjønn enn det du hadde ønsket. Er lov det.

Denne bekymringen kommer til å være glemt den dagen du får guttepjokken din opp på brystet =)

Skrevet

Selvføgelig er jeg verdens lykkligste uansett om det er gutt eller jente, jeg fikk bare en liten hormonell ubalanse og trodde ikke jeg skulle bli stemplet som det ene og det andre for det..Har snakket med andre også som har blitt litt skuffet, men det går over på en to tre...

Og når ille prinsen min ligger på brystet når han kommer ut så er jeg jo verdens stolteste og lykkligste ;))))))

Tror noen av dere tok dette svært ille opp, og det var jo ikke meningen..Trengte bare og få ut den frustrasjonen over at jeg begnte og grine, for jeg synes jo selv at det er teit !!! MEN kunne ikk noe for det der og da....

Skrevet

Skjønner deg jeg.................(faktisk)

Jeg hadde jente fra før og ville ha det igjen men var sikker på at jeg fikk gutt så jeg ville ikke vite noe på ultralyd sånn at jeg kunne ha et lite håp om at det kansje var jente men viste innerst inne at det var en gutt.

Da han kom syntes jeg det var kjempe rart med stell og alt sammen tok faktisk noen uker før jeg vente meg til det.Men idag 2år etter er jeg super glad for å ha en av hver.Du kommer nok til like å ha en gutt du også men kansje det tar litt tid sånn som med meg!

Skrevet

Tror desverre at de fleste av dere missforsto meg.. Jeg er jo ikke missfornøyd, herregud jeg er jo overlykkelig over at jeg har en velskapt liten gutt inni meg og at jeg skal bli mamma.. Men jeg håpet og trodde det ble jente så derfor ble jeg litt sjokkert når det ikke var det..Og ja jeg reagerte selvfølgelig feil over at jeg begynte og grine, men det er desverre slik det ble..

MEN ikke tro at jeg ikke er glad for og få en gutt, da tar dere helt feil !!!

Noen ganger så tar det litt tid og venne av seg en tanke man har vet dere, og ikke få meg til og føe meg kriminell forid at jeg ble litt skuffet for at tanken min ikke var riktig...Jeg gleder meg jo villt til han blir født, og kjønn spiller ingen rolle, men det må vel være lov og håpe???

JEG ER VERDENS LYKKLIGSTE, men fikk et lite sjokk...dere trenger vel ikke slenge dritt av den grunn???

Dere er sikkert ikke perfekte dere heller........!!!

Skrevet

Tusen takk, endelig en som forstår :) Jeg gleder meg jo til og få en gutt selvfølgelig :)

Trodde ikke det skulle bli så mye hysteri her inne pga dette, jeg ville jo bare vite om det var flere som ble litt skuffet der og da når de ikke fikk det de håpet..Men ingen er like ;)

Skrevet

Man kan da ikke kalle folk for tapere bare fordi de blir skuffet!!

Tror det er ganske mange her inne som må ta seg sammen litt jeg.

Skrevet

Tror ikke du skal bry deg så mye om hva de andre mener, det er som du sier selv- ingen er like :)

Jeg fikk også vite i dag at jeg venter gutt, og hadde et lite ønske om jente, men det spiller jo ingen rolle :)

Du fikk en liten hormonell reaksjon, så det går over :)

Husk, det er mange som har det som deg, bare ingen som vil innrømme det..

Ønsker deg lykke til jeg, dette blir nok kjempe bra for deg/dere

Skrevet

mange som føler at de mister jenta si, eller gutten sin på en måte, når de får vite at det ikke er det ene eller det andre som virkelig kommer..

jeg ønsket selv ei jente da jeg var gravid sist, men fikk vite det var gutt.. blei lei meg, og kom nok et pr tårer også.. så skjønner deg godt, og du har da all rett til å være lei deg, ikke hør på de andre som er så utrolig best i verden, og politisk korrekte..

jeg har nå 8 uker igjen til termin, og venter ei jente denne gangen.. men.. er ikke noe mere lykkelig.. for denne gangen var det ikke så nøye.. elsker den skjønne gutten min av hele mitt hjerte, og hadde jeg ventet en til gutt, hadde det ikke gjort noe :)

om noen vil tenkte å hærregud for et kvinnemenneske, får dere gjøre det.. signerer til og med med nick. jeg står for det jeg mener og tenker, og forteller gjerne verden at jeg ikke er perfekt på noen måte.

Skrevet

Blir litt sjokket over at du får så mange stygge svar her inne jeg, HI!

Prøv å ikke la det gå inn over deg, du er absolutt ingen taper eller noe slikt bare fordi du hadde et lite ønske, så ble det motsatt!

Selvfølgelig blir du verdens lykkligste uansett!;)

Drit i dem som kommer med stygge svar, de har tydeligvis for lite å fylle dagene sine med.

Bare la det få synke inn litt, så skal du se du blir overlykkelig uansett!;)

Klem fra meg.

Skrevet

Jeg ble også kjempe skuffet med første mann. Siden så lenge tilbake jeg kan huske har jeg drevet og funnet på jentenavn til babyen jeg en gang skulle få. Og så ble det en gutt. Men for en fin gutt! Verdens herligste rett og slett.

Skuffelsen gikk over ganske raskt. Men det var mest pga dette at jeg ville vite hva det ble på forhånd. Ville ikke ha skuffelsen på sykehuset under det som skulle være et av de lykkeligste øyeblikkene i livet.

Med andre mann betydde det faktisk ikke så mye hva det ble. Tenkte det ville være fint med to gutter som kunne ha det kjekt i sammen.

Men jeg fikk min lille prinsesse da, og er veldig glad for det :-)

Skrevet

Hva man skal gjøre? Jo det skal jeg fortelle dere!

Man skal tenke seg godt om før man ber om å få vite kjønnet på ultralyden!!

Hvis man ikke vet kjønnet i fødselsøyeblikket, så er lettelsen over å være ferdig uansett så stor, og lykken (forhåpentligvis) så stor at det spiller null-komma-niks-rolle hva slags kjønn det ble som kom ut.

Skrevet

Dette går over når du får barnet. Da tenker du bare på den nydelige gutten du har fått.

Skrevet

Kjære HI,

ikke bry deg om de svarene du får her!

Kan fortelle at jeg følte akkurat det samme som deg, og følelsen gikk gradvis mer og mer bort i løpet av svangerskapet. Men jeg vennet meg aldri helt til tanken på å få gutt!

Fødselen ble overstått, og jeg var lykkelig for å ha et friskt barn, kjønnet tenkte jeg egentlig ikke over.

Så nå har jeg denne lille mannen, og han er så fin!!

Han er faktisk så fin og morsom og fantastisk og søt at dersom jeg skulle få ett barn til, så tar jeg gjerne en gutt til. Og syns kanskje til og med at det er litt deilig å slippe prinsesse stæsj og rosa overalt, til tross for at jeg er ganske jente-jente selv. Det er så mye tøffe ting og klær til gutter, så det er akkurat like vanskelig for oss gutte-mammaer å knipe igjen lommeboken.....

Følelsene dine går over, helt garantert! Lykke til videre i svangerskapet :)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...