Gå til innhold

Barnemat - Hva spiser barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er student ved Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo, og jeg holder på med et prosjekt om barnebat.

Oppgaven jeg jobber med er å bygge opp en merkevare for økologisk barnemat. Dette er bare en skoleoppgave, så det er ingen reelle akører med i prosjektet.

I den forbindelse trenger jeg hjelp fra dere som har eller har hatt barn i alderen 4 - 16mnd. Jeg vil gjerne vite litt om hva dere som foreldre tenker på når dere kjøper barnemat til de små.

Har dere noen favoritt merker, og hvorfor? Lager dere maten selv, og hva er grunnen til det? osv.

Har dere noen forslag til forbedringer i forhold til dagens barnematprodukter setter jeg selvfølgelig stor pris på om dere deler deres idéer.

På forhånd takk!

Mvh.

Studenten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg selv kjøpte ikke mat på glass til jentongen min, laga alt selv kokte poteter grønnsaker og hadde i forsjellig og mosa det i foodprosessor mye bedre og da vet du i alle fall va barna får i seg:)

grøten jenta mi spiste var da maisgrøten og ho elska den men var skeptisk for man leser jo skrekk historier om folk som finner litt av kvært oppi

Skrevet

Her ble all babymat laget selv, ingen middagsglass eller posegrøt. Det var fordi jeg ville vite hva jeg puttet i barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...