1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Finns det tro? :-) Legg gjerne med en link hvis du vet om en. :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Da vesla ble for stor til Babybjørn kjøpte vi Ergoselen. Veldig fornøyd! Du finner den på babyslynga.no.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Mei Tai er utrolig bra for barn helt opp til 18(?) kilo.. Kan bæres foran, bak eller på hoften. Hadde babybjørn til min største, men skal ha mei tai til nestemann siden den skal gi mye bedre støtte så du slipper å bli så sliten i skuldre/rygg av bæringen. Finner masse mei tai på finn.no eller ebay (+ google)
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 26. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2008 Har du brukt den på vinteren? Er selen såpass romslig at snuppa kan ha på seg vinterdress i den? Vurderer å kjøpe bæresele til tuppa for å frakte henne til og fra barnehagen i... Hun sover ikke i vogn, og hadde vært litt greit å slippe å drasse vogna i barnehagen bare for å kjøre henne hjem i den.... Hun begynner i barnehagen i januar.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 26. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2008 Det over gjelder både mei tai'en og ergoselen... :-)
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 De er som regel litt for store til å ha i veska da... :-) Men den hadde jeg ikke tenkt på... :-)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 Vi bruker Mei Tai til poden på 15 mnd og den vil passe lenge enda! Han er vel ca 11 kg nå, litt under.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 26. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2008 Ja, nå har det seg sånn at jeg tydeligvis har fløtepupp.. Tuppa er 8 mnd og 10,5 kg allerede.... :-) Glemte å nevne det i hovedinnlegget mitt... :-) Men både mei tai'en og ergoselen kan brukes til de er ganske tunge hvis jeg har forstått det rett, så blir vel en av dem.... :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. september 2008 #10 Skrevet 26. september 2008 Ja, vi brukte Ergoselen med vinterdress i fjor vinter, da var hun rundt året gammel. Den er fremdeles romslig, så jeg tror vi kan bruke den med dress i år også.
Raych Skrevet 26. september 2008 #11 Skrevet 26. september 2008 Red Castle Sport:) Det er en ergonomisk bæresele. Vet ikke om den selges så mange steder i landet, men tror en butikk i Oslo har dem... http://www.redcastle.fr/ Ser at det selges et par på Finn også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå