♥ strikkemor ♥ Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Tenke på sånne friske, gode, godt skrubba epler frå hagen. Det er jo masse god smak i skrellet og? =)
Gjest hovedinnlegger Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 tror eplene må være skrelt ??
firemerkersmør Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Ja, skallet blir seigt og hardt i kaka
___ Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Det kommer ann på hvilken epplekake det er. Noen skal være med og noen uten skall. I en del kaker blir epplefyllet litt ekkelt hvis man ikke skreller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå